مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین: مدیریت هزینه یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی است

مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین مدیریت هزینه را یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.
کد خبر: ۲۵۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 13 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین سه شنبه روارط عمومی بخشداری رودبار الموت غربی، کریم حبیبی انبوهی در مراسم تجلیل از دهیاران این بخش افزود: امسال 200 میلیارد ریال تسهیلات یارانه ای به طرح های اقتصاد مناطق روستایی استان قزوین تخصیص داده شده است.
وی اضافه کرد: بخش رودبار الموت غربی با تلاش و همت جدی در راه تجمیع دهیاری ها و استفاده بهینه از منابع گام های مهمی در مسیر توسعه اقتصادی و افزایش بهره وری برداشته است.
به گفته وی، امروز مسئولیت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی به عهده تمامی مسئولان است و دولت نیز به منظور اجرای این امر مهم به طرح های اقتصادی مناطق روستایی تسهیلات یارانه ای پرداخت می کند.
بخشدار رودبار الموت غربی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه 12 هزار جمعیت این بخش تحت پوشش خدمات دهیاری ها قرار دارند، گفت: از مجموع 101 روستای بخش، 58 روستا دارای دهیاری هستند.
اکبر رحمتی به خدمات ارائه شده از سوی دهیاری ها طی یک سال گذشته در این بخش اشاره و یادآور شد: 28 میلیارد ریال اعتبار برای 59 طرح عمرانی در این مدت هزینه شده است.
وی ادامه داد: احداث شش باب غسالخانه، سه هزار و 250 متر جدول کاری، پنج هزار و 400 متر مربع دیوار چینی و سنگ فرش، 5 هزار متر بازگشایی معابر و 7 هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت از جمله این خدمات بوده است.
رحمتی در ادامه با اشاره به برنامه های پیش بینی شده به منظور ارائه خدمات مناسب دهیاران بخش به مردم، افزود: ایجاد انضباط اداری و مالی، تجمیع دهیاری ها و ماشین آلات موجود و در نهایت هماهنگی در تجمیع پسماندها از جمله این اقدام ها است.
در این مراسم دهیاران در زمینه ترویج فرهنگ مبارزه با موادمخدر و پیشگیری از شیوع این پدیده خانمانسوز، مدیریت سبز، رعایت الگوی مصرف و ساماندهی پسماندها با حضور معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان و کارشناس بهزیستی شهرستان قزوین آموزش های لازم را دیدند.
تاکید برلزوم جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، جلب مشارکت مردم و آگاه سازی عمومی در زمینه حفاظت از منابع طبیعی، مدیریت منابع آب، ترویج فرهنگ بیمه و جلوگیری از تردد اتباع بیگانه از دیگر موضوع های مطرح شده در این همایش بود.

منبع: ایرنا قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار