مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین: نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی در قزوین گشایش یافت

هشتمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۲۶۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱ 16 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، هشتمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی عصر شنبه با حضور جمعی از مسئولان استان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر گفت: نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی باهدف ارتقا سطح نگرش جامعه و اهمیت بخشی آن به بنیان خانواده و همچنین ایجاد اوقات فراغت سالم برای کودکان و نوجوانان برگزار شده است.

هادی نیک فطرت  اظهار کرد: ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی شهروندان و خانواده ها در زمینه بازی و اسباب بازی و سرگرمی‌های آموزشی متناسب با سطوح سنی کودک و نوجوان، ایجاد فضایی بمنظور ارائه محصولات تخصصی و آشنایی خانواده ها با دستاوردهای جدید مرتبط با آموزش و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، معرفی آخرین تولیدات جدید، افزایش نشاط شهروندان  و ... از جمله دیگر اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی است.

وی با بیان اینکه اجرای نمایش عروسکی، برگزاری کارگاه خلاقیت از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه است افزود: در این نمایشگاه تولید کنندگان و صاحبان صنایع در  حوزه های کتاب و انتشارات کودک، بازی و سرگرمی، بازیهای فکری، پوشاک، آموزش، تزئینات اتاق کودک، سیسمونی، تجهیزات ورزشی، آموزشگاههای هنری و ... از استانهای تهران، قزوین، البرز و همدان محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

هشتمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی از امروز لغایت ۱ مرداد ماه از ساعت  ۱۷ الی ۲۲ واقع در بلوار  امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار