برگزاری نشست عفاف و حجاب در کتابخانه علامه طباطبایی دشت گرمه

طی نشستی در محل کتابخانه عمومی علامه طباطبایی روستای دشت شهرستان گرمه، بررسی و تاثیر مسئله عفاف و حجاب در حفظ حریم خانواده و معرفی کتاب در حوزه عفاف وحجاب صورت‌پذیرفت.
کد خبر: ۲۶۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 18 July 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از  روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی،  ندا علی‌نیا مسئول کتابخانه علامه طباطبایی دشت گفت:همزمان با هفته جهانی عفاف و حجاب, درکتابخانه علامه طباطبایی با همکاری شورای فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج مطهره دشت, نشست عفاف و حجاب با حضور اعضای جوان و نوجوان کتابخانه و اعضای پایگاه مقاومت بسیج مطهره و میهمان نشست، سرهنگ فغانی فرمانده ناحیه شهرستان گرمه به عنوان سخنران جلسه برگزار شد.

 وی افزود: در این نشست  سرهنگ فغانی با ایراد سخنرانی حول محور عفاف و حجاب در خانواده و خصوصا  زنان نکات قابل توجه ای را عنوان کرد که عفاف و پاکدامنی زن و مادر هر خانواده باعث پیشرفت و اعتلای خانواده به سوی راه درست و تقوای بیشتر خواهد شد و هر آنکس که درست تربیت شد درست زندگی خواهد کرد و درست کار خواهد کرد و این موجب پیشرفت کشور در همه زمینه ها خواهد شد.
 علی نیا تصریح‌کرد:  همچنین در مورد تهاجم فرهنگی غربی ها به کشورمان و راه درست انتخاب کردن و بصیرت و آگاهی در امور خانواده که فقط با مطالعه هر چه بیشتر کتب مربوطه و مطالعه راه و سیره ائمه و پیامبران بدست می آید  در این نشست بحث و گفتگو شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار