کمک 60 میلیونی شهرواندان تهرانی به یمن

کد خبر: ۲۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 22 April 2015


مدیرکل کمیته امداد استان تهران از کمک اهدایی 600 میلیون ریالی مردم نیکوکار این استان برای حمایت از مردم بویژه کودکان و ایتام بی دفاع و جنگزده کشور یمن خبر داد.


تبارک سبحانی در گفت و گو با ایرنا افزود: این مقدار کمک جمعه گذشته همزمان با سراسر کشور در مصلی ها و مسیر راهپیمائی نمازگزاران از سوی پایگاه های کمیته امداد امام (ره) جمع آوری شده است.

وی گفت: کمک های مزبور به منظور اعلام همدردی برای کاهش آلام و رفع مشکلات بازماندگان جنایت هولناک آل سعود در کشور یمن و حمایت از بازماندگان و آسیب دیدگان در حمله نظامی عربستان به این کشور اهدا و کمیته امداد امام (ره) آماده برای دریافت سایرکمک های مردم متدین و نوع دوست استان است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با تاکید بر اینکه جمع آوری این کمک ها ادامه دارد افزود: پایگاه های جمع آوری کمک های های مردمی در حمایت از مردم مظلوم یمن در دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران و مراکز نیکوکاری فعال می باشند.

وی گفت: مردم نوع دوست و سخاوتمند استان می توانند از طریق شماره حساب جاری جام ملت به شماره 7355 با شناسه 1655 در کلیه شعب بانک ملت کمک های نقدی خود را برای مردم مظلوم یمن واریز کنند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار