در قزوين؛

در راستاي ارتقاء امنيت ترافيکي در ناوگان مسافربري / کنترل يک هزار و 260 دستگاه اتوبوس مسافربري

رئيس پليس راه استان از ارتقاء امنيت ناوگان مسافربري جاده ها و کنترل يک هزار و 200 دستگاه اتوبوس خبر داد .
کد خبر: ۲۸۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 01 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "نصراله بيگلري" اظهار داشت: تيم ويژه اي به منظور کنترل ضربتي غير منتظره ناوگان مسافربري عمومي بالاخص اتوبوس ها در محور آزاد راه "قزوين – زنجان" تشکيل و با هدف ارتقاء امنبت ترافيک در ناوگان مسافر بري ،تخلفات رانندگان اتوبوس را کنترل كردند.
اين مقام مسئول ادامه داد: در راستاي اجراي اين طرح غير منتظره روز گذشته يک هزار و 260 دستگاه اتوبوس کنترل، 13 جلد مدارک و دفترچه رانندگان اخذ، 43 مورد تخلف رانندگان و شرکت هاي مسافربري جهت طرح در کميسيون ماده 11 و ماده 12 احصاء و به سازمان حمل و نقل و پايانه هاي استان معرفي شدند.
سرهنگ بيگلري با اشاره به اينکه در اين طرح 13 فقره تخلف رانندگان احصاء و اعمال قانون شد بيان داشت: هدف از اجراي طرح ، تشديد كنترل و برخورد با تخلفات ، كاهش و پيشگيري از وقوع حوادث ناگوار و ارتقاء امنيت ترافيكي ناوگان مسافربري و حفظ جان هموطنان در طول سفر مي باشد .
وي به رانندگان ناوگان اتوبوس و ميني بوس هاي مسافربري و سواري هاي کرايه توصيه کرد: با رعايت قوانين و مقرارت و احترام به قانون از تخلف در محورهاي مواصلاتي استان قزوين پرهيز و با همکاري با پليس با رعايت نکات ايمني در رانندگي و ايجاد امنيت در جاده ها فرهنگ ترافيک خود را به نمايش بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار