امام جمعه کرمانشاه:

آل‌سعود خادم انگلستان و آمریکاست/اقتدار همه جانبه تنها راه مبارزه با دشمن

امام جمعه کرمانشاه آل‌سعود را خادم انگلستان و آمریکا دانست و گفت: سیاستها و اقدامات آل‌سعود توسط غرب تعیین می‌شود و وهابیت به‌عنوان دین آنها نیز سوغات و ساخته انگلستان است.
کد خبر: ۲۸۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲ 03 September 2016
​به گزارش تابناک به نقل ازتسنیم،آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت:شهادت زائران ایرانی در شهریور ماه سال 1366 به دستور آمریکا و اجرای آل‌سعود پیش آمد و سال گذشته نیز عده بسیاری از حجاج ایرانی با این نقشه و توطئه به شهادت رسیدند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه آل‌سعود را خادم انگلستان و آمریکا دانست و بیان کرد: سیاستها و اقدامات آل‌سعود توسط غرب تعیین می‌شود و وهابیت به‌عنوان دین آنها نیز سوغات و ساخته انگلستان است که آل‌سعود را مجری دستورات آمریکا و انگلستان در منطقه خاورمیانه کرده است.
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه ماه ذی‌الحجّه دارای برکات بسیاری است، خاطرنشان کرد: به مستحبات، دعاها و روزه این ماه توجه شود و خداوند نفرین و لعنت کند حاکمان آل‌سعود را که حجاج ایرانی را از حضور در خانه خدا محروم کردند و در منطقه خاورمیانه دست به جنایت می‌زنند.
خطیب جمعه کرمانشاه با بیان اینکه برای ایستادگی در برابر دشمن باید قوی بود،افزود: در برابر قلدرهای زمان باید قوی بود و امروز قدرت و توان ارتش، سپاه، بسیج و سایر نیروهای مسلح، دشمن را ناتوان ساخته است و دشمنان از توانمندی نظامی و آمادگی دفاعی کشور آگاه هستند.
علما یکی از مصادیق قدرت را بالا بردن توان نظامی دانست و گفت: اقتدار همه جانبه راه مبارزه با دشمن است که یک بخش از آن قدرت نظامی است و باید در سایر بخشها همچون ایمان به اسلام و انقلاب، ایستادگی ملت همچون دوران دفاع مقدس، بصیرت و حمایت از نظام نیز قوی بود.
وی با بیان اینکه براساس قدرت و اقتدار امروز ایران اسلامی کسی بدون اجازه حق حرکت در خلیج فارس را ندارد، بیان کرد: دستور اسلام بر توانمندی و قدرتمند ساختن است که مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید دارند زیرا پدافند هوایی، ارتش و سپاه قوی دشمن را ناتوان می‌سازد.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مناسبت ازدواج حضرت فاطمه(س) با امیرالمومنین(ع) به خانواده‌ها توصیه کرد که در ازدواج فرزندان سادگی، محبت و صمیمیت آنها را مدنظر قرار دهند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار