راهپیمایی محکومیت آل سعود در استان یزد

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد از برگزاری راهپیمایی محکومیت جنایات آل سعود در فاجعه منا در این استان بعد از اقامه نماز جمعه خبر داد.
کد خبر: ۲۹۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 08 September 2016
به گزارش تابناک یزد،سعید زارع  افزود: این راهپیمایی در تمام مناطق و شهرستان های تابعه استان دارالعباده یزد برگزار می شود.
وی ادامه داد: این مراسم در شهرستان یزد از مسجد ملااسماعیل تا خیابان قیام و در سایر مناطق و شهرستان های استان از محل های اقامه نمازجمعه تا مسیرهای مختلف برگزار خواهد شد.
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد تصریح کرد: این راهپیمایی علیه جنایات خصمانه رژیم دیکتاتور آل سعود در سالگرد کشتار حجاج بی گناه و ایجاد فاجعه منا و آل خلیفه و پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و حمایت از رهبری و مرجعیت بزرگ دینی بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم برگزار می شود.
زارع گفت: حضور گسترده مردم انقلابی و نمازگزاران جمعه استان یزد در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و حامیان و اذناب استکبار جهانی و دشمنان امت قهرمان اسلام خواهد بود.
وی تصریح کرد: مردم شجاع و مومن استان با حضور گسترده و پرشور ، اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از این اقدامات غیر انسانی و ضد حقوق بشری اعلام کرده و مرگ آل سعود و آل خلیفه را فریاد خواهند زد.
در استان یزد در 25 محل نمازجمعه برگزار می شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار