ثبت نام 420نفر برای اجرای سرشماری نفوس و مسکن دریزد

قائم مقام اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 استان یزد از ثبت نام 420 نفر در سامانه ثبت نام متقاضیان خبرداد و گفت: ثبت نام متقاضیان مشارکت در اجرای سرشماری در یزد ادامه داد.
کد خبر: ۲۹۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷ 14 September 2016
به گزارش تابناک یزد،محمد حمید فخرالدین  در نشست معاونان فرمانداران و معاونان فنی و آموزشی سرشماری شهرستان ها درسازمان برنامه و بودجه استان، تصریح کرد: استان در مرحله مراجعه حضوری سرشماری که از 25 مهرماه تا 25 آبان ماه برگزار می شود، نیازمند حدود 320 مامور سرشماری است که از میان متقاضیان انتخاب می شوند.
وی افزود: شهرستان یزد برای سرشماری نیازمند 180 مامور آمارگیر است که هم اکنون نیاز به ثبت نام نیروهای بیشتری در این رابطه است.
قائم مقام اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 استان یزد گفت: پس از مرکز استان، بیشترین نیاز به ماموران سرشماری برای شهرستان های اردکان و میبد است.
فخرالدین با بیان اینکه لینک سامانه ثبت نام از متقاضیان در سایت این سازمان به نشانی yazd.mporg.ir قرار دارد، از متقاضیان انجام سرشماری دعوت کرد تا در اجرای این طرح بزرگ ملی مشارکت کنند.
این مقام مسئول، متوسط ضریب پوشش اینترنت را در کشور 45 درصد عنوان کرد و گفت: این انتظار وجود دارد تا با همکاری دستگاه‎‎های اجرایی و همچنین مشارکت مردم، این میزان از آمار از طریق تکمیل پرسشنامه ها به صورت اینترنتی محقق شود.
هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 از سوم تا 24 مهرماه به صورت اینترنتی برگزار می شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار