در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی؛

11 دستگاه اجرایی برتر آذربایجان شرقی معرفی شدند

11 دستگاه اجرایی برتر استان آذربایجان شرقی که در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی موفق به کسب بیشترین امتیاز شده بودند در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی با حضور استاندار آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۹۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 15 September 2016
به گزارش تابناک تبریز،در این مراسم بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1394، 9 دستگاه برتر از نظر شاخص‌های عمومی و اختصاصی و دو دستگاه برتر به انتخاب استاندار آذربایجان شرقی معرفی و از مدیران و تیم‌های کاری آنها تجلیل شد.

ادارات کل آموزش و پرورش، بیمه سلامت و امور اقتصادی و دارایی بر اساس جمع‌بندی شاخص‌های عمومی و اختصاصی، ناظر گمرکات استان و ادارات کل ثبت اسناد و املاک و دامپزشکی بر اساس شاخص‌های اختصاصی و سازمان جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی تبریز و شرکت آب و فاضلاب شهری بر اساس شاخص‌های عمومی حایز بیشترین امتیاز در جشنواره شهید رجایی شدند.

همچنین اداره کل بهزیستی و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان توسط استاندار آذربایجان شرقی به عنوان دو دستگاه برتر از نظر عملکرد انتخاب و معرفی شدند.

در این مراسم همچنین از تیم‌های کاری چهار نفره دستگاه‌های برتر تجلیل شد.

گفتنی است 57 دستگاه اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی حضور داشتند که برای بررسی و ارزیابی عملکرد آنها 600 جلسه کارشناسی و دو هزار و 400 نفر ساعت کار انجام گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار