480 نفر متقاضی مشارکت در اجرای سرشماری نفوس و مسکن یزد

فرماندار یزد با اشاره به اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام برای مشارکت در طرح سرشماری نفوس و مسکن سال جاری تا پایان شهریور ماه تمدید شده است، گفت: تاکنون در شهرستان یزد بیش از 480 نفر برای مشارکت در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۲۹۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 17 September 2016

به گزارش تابناک یزد،نمصطفی سالاری اظهار داشت: مصطفی سالاری با بیان اینکه استقبال مطلوبی از مشارکت در طرح سرشماری شده است، اظهار داشت: به زودی پس از ارزیابی‌های لازم به نفراتی که نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند اطلاع‌رسانی خواهد شد تا مراحل بعدی را پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: متقاضیان تا پایان شهریور مهلت دارند تا با مراجعه به سامانه http://yazd.mporg.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

فرماندار یزد با بیان اینکه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری در دو بخش اینترنتی و حضوری برگزار می‌شود، عنوان کرد: مرحله سرشماری اینترنتی سوم مهر و همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود و تا 24 مهرماه ادامه خواهد داشت.

این مسؤول تاکید کرد: در این فرصت 19 روزه شهروندان یزدی می‌توانند با مراجعه به سایت www.sarshomari95.ir نسبت به تکمیل فرم‌های سرشماری عمومی نفوس و مسکن اقدام کنند و کد ره‌گیری خود را دریافت نمایند.

سالاری با بیان اینکه سرشماری اینترنتی به دولت کمک خواهد کرد تا دقت، صحت و صرفه‌جویی را در دستور کار و برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهد، تصریح کرد: مرکز آمار ایران برای افرادی که از این طریق اقدام به سرشماری نمایند جوایزی در نظر گرفته که به ‌قید قرعه به آنان اهدا خواهد کرد.

فرماندار شهرستان یزد با اشاره به اینکه مرحله دوم سرشماری نیز از 25 مهرماه آغاز می‌شود و تا 25 آبان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی مأموران سرشماری که از بین افراد متقاضی مشارکت در اجرای طرح انتخاب‌شده است با مراجعه حضوری نسبت به سرشماری اقدام و فرم‌های الکترونیکی خود را با استفاده از تبلت تکمیل خواهند کرد.

وی عنوان کرد: افرادی که از طریق اینترنت نسبت به سرشماری اقدام کرده‌اند ‌باید هنگام مراجعه مأمورین کد رهگیری خود را به مأمور اعلام کنند و تائیدیه درج اطلاعات خود در سامانه را دریافت نمایند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار