فرماندار کرمانشاه:

همکاری299 جوان کرمانشاهی در طرح سرشماری نفوس و مسکن

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در دو مرحله برگزار خواهد شد گفت: در این سرشماری 299 نفر از جوانان تحصیلکرده به عنوان نیروهای آمارگیر در حوزه شهرستان کرمانشاه شرکت دارند.
کد خبر: ۲۹۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 19 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا؛ فضل الله رنجبر با اشاره به دو مرحله ای بودن سرشماری نفوس و مسکن در سال 95گفت: در مرحله اول سرپرستان خانوارها با مراجعه به سایت سرشماری نفوس و مسکن اقدام به ثبت مشخصات خود و اعضای خانواده کرده و و کد رهگیری را دریافت می کنند.
وی به دقت در تکمیل پرسشنامه های ثبت مشخصات از جانب سرپرستان خانوار تاکید کرد. رنجبر افزود: این ماموران با ارایه کارت شناسایی تحت عنوان ماموران آمار گیری نفوس و مسکن به درب منازل مراجعه کرده و اقدام به تکمیل مشخصات خانوارها می کنند.
وی تاکید کرد، سرپرستان خانواری که در مرحله اول نتوانند اقدام به ثبت مشخصات اینترنتی کنند در مرحله دوم ضمن همکاری لازم با آمارگیران مشخصات دقیق خود و اعضای خانواده را در فرمهای ثبت مشخصات تکمیل می کنند.
فرماندار کرمانشاه با اشاره به تلاش دولت تدبیر و امید در ارایه دقیق آمار سرشماری نفوس و مسکن تصریح کرد: فاصله زمانی آمارگیری از 10 سال به پنج سال تقلیل یافته که در آمارگیری سال 90 جمعیت شهرستان کرمانشاه بیش از 850 هزار نفر سرشماری نفوس و مسکن شدند که در سال 95 آمار جدید سرشماری نفوس و مسکن ارایه خواهد شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار