رفتار زشت و تاسف برانگیز مسئولان دانشکده پزشکی رشت در خصوص جشن فارغ التحصیلی دانشجویان پزشکی

تابناک / این شانه خالی کردن مسئولان دانشکده پزشکی رشت از برگزاری مراسم و تامین هزینه های آن در حالی صورت می گیرد که در بسیاری از موارد در این دانشگاه، هزینه های غیر ضروری ده ها و گاهی صدها میلیونی مانند تغییر دکوراسیون دفاتر مسئولان و... صورت می گیرد.
کد خبر: ۲۹۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ 19 September 2016
تابناک / این شانه خالی کردن مسئولان دانشکده پزشکی رشت از برگزاری مراسم و تامین هزینه های آن در حالی صورت می گیرد که در بسیاری از موارد در این دانشگاه، هزینه های غیر ضروری ده ها و گاهی صدها میلیونی مانند تغییر دکوراسیون دفاتر مسئولان و... صورت می گیرد.

 جشن فارغ التحصیلی دانشجویان پزشکی ورودی 88 دانشکده پزشکی رشت عصر پنجشنبه گذشته برگزار شد و این دانشجویان دیروز و پزشکان امروز، پس از سال ها تلاش و تحصیل، وارد عرصه طبابت شدند. و بسیاری از این جمع از مهر امسال یا از سال های آینده جهت ادامه تحصیل و کسب تخصص در یکی از رشته های پزشکی، دوره رزیدنتی را سپری خواهند کرد.

در این راستا کوچکترین و بدیهی ترین حق این دانشجویان پس از هفت سال تلاش در تحصیل و به ویژه طی دوره طاقت فرسای اینترنی، این بود که دانشکده پزشکی برنامه جشن فارغ التحصیلی این دانشجویان را تدارک بیند اما در نهایت تاسف، این دانشکده مسئولیت برگزاری این مراسم جشن را تقبل نکرده و سرانجام این دانشجویان پزشکی بودند که خود دست به کار شدند و برگزاری این جشن را پیگیری کردند.

هر یک از این دانشجویان جهت برگزاری این مراسم مبلغ صدهزار تومان و به ازای آوردن هر همراه به این مراسم مبلغ دوازده هزارتومان پرداخت کردند تا هزینه های این برنامه اعم از تهیه تندیس و پذیرایی و ... تامین گردد! و بدیهی است که این روند به هیچ وجه در شان یک دانشکده معتبر مانند دانشکده پزشکی نیست.

این شانه خالی کردن مسئولان دانشکده پزشکی رشت از برگزاری مراسم و تامین هزینه های آن در حالی صورت می گیرد که در بسیاری از موارد در این دانشگاه، هزینه های غیر ضروری ده ها و گاهی صدها میلیونی مانند تغییر دکوراسیون دفاتر مسئولان و... صورت می گیرد.

جای سئوال این است که چگونه دانشکده پزشکی رشت از برگزاری چنین برنامه ای به عنوان حق اولیه این دانشجویان شانه خالی کرد، در حالی که این دانشکده دارای یک معاونت با عنوان اداری و مالی یا همان پشتیبانی است که مسئول آن با مدرک کارشناسی ارشد ماهیانه نزدیک به ده میلیون تومان حقوق و مزایا دریافت می کند و وظیفه او نیز پشتیبانی از امورات دانشکده است، اما برای برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان پزشکی که آینده سازان جامعه فرهیخته پزشکی هستند حاضر به هزینه ناچیزی نشدند و خاطره ای تلخ از مدیریت دانشکده را در اذهان این دانشجویان رقم زدند. /گیلان انلاین
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار