75 میلیارد ریال به آب راز و جرگلان اختصاص یافت

فرماندار راز و جرگلان با اشاره به این که 7.5 میلیارد تومان از اعتبارات ملی را به آب اختصاص دادیم ابراز کرد: مجتمع آبرسانی حصارچه در اولویت قرار دارد که از محل صندوق توسعه ملی تامین کرده ایم که از 75 میلیاردریال پیش بینی شده ،۵0 میلیارد ریال آن تامین شده است.
کد خبر: ۳۱۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 17 October 2016
ریواده در جلسه فصلی بخشدار جرگلان با دهیاران و شوراها و معتمدان بخش جرگلان  که در روستای مزارلق برگزار شد اظهار کرد: اولویت دوم ما راه هاست  و روستاهایی مانند باغلق و بک پولاد که پر تردد هستند باید مدنظر قرار گیرند و اولویت سوم حذف مدارس خشتی و گلی است.
وی گفت: برای شهرستان ٣ اولویت را در نظر داریم که اولویت اول آب روستایی است و تمامی روستاهای شهرستان مشکل آب شرب دارند.ریواده افزود: امسال ١٢درصد از اعتبارات شهرستان را به آب شرب روستایی اختصاص دادیم.
  بخشدار جرگلان نیز در این جلسه،اصلی‌ترین مشکل منطقه را راه، عنوان کرد و گفت:  حل این مشکل، پیشرفت چندانی به واسطه مشکلات موجود نداشته است.
  نجاهی افزود: در سال جاری ١٧ مدرسه در این بخش به بهره برداری رسیده است یا خواهد رسید و در بحث حذف مدارس خشتی و گلی گامی بلند برداشته شده است.
وی اظهارداشت: امسال مشکل مجتمع شهید کاظمی حصارچه حل خواهد شد و آبرسانی  به ۴ روستای قاولقا و توتلی بالا و پایین و بویاخلی پیش بینی شده است.
  نجاهی همچنین از آبرسانی به ۵۵ روستای جرگلان خبر داد و گفت:١۵ میلیارد تومان عتبار برای آبرسانی از پرسه سو و سنگسار به ۵۵ روستا تعریف شده است.
  مدیر آموزش و پرورش راز و جرگلان گفت: راز و جرگلان  رتبه اول را در ترک تحصیل دارد و امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده این آمار را کاهش دهیم
  .محمدی با بیان این مطلب در جلسه فصلی بخشدار جرگلان با دهیاران و شوراها و معتمدان بخش جرگلان  که در روستای مزارلق برگزار شد، گفت: ترک تحصیل در راز و جرگلان به یک معضل تبدیل شده و همه باید در امر جذب دانش آموزان از تحصیل باز مانده تلاش کنیم و در تمامی جلسات به این موضوع پرداخته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار