کلنگ‌زنی بلوک زایمان بیمارستان دهدشت

کد خبر: ۳۱۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 29 October 2016
سید امیر مولایی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به جدیدترین بسته‌های اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان دهدشت اظهار داشت: در بحث توسعه فضای فیزیکی و هتلینگ بخش‌های جراحی مغز و اعصاب و آی‌سی‌یو جراحی به ترتیب با هفت و سه تخت ویژه به بهره‌برداری رسید.

مولایی‌فر با بیان اینکه 850 میلیون تومان از محل اعتبارات جاری و از محل طرح هتلینگ برای تکمیل این بخش‌ها هزینه شده است،افزود: ام.آر.آی از دیگر بخش‌های مهم و حیاتی بود که در شهریور امسال راه‌اندازی نهایی شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تصریح کرد: دستگاه پیشرفته ام.آر.آی با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان از محل خریدهای ارزی وزارت بهداشت خریداری و با هزینه 350 میلیون تومان نصب شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان مهر ماه 470 بیمار در بخش ام.آر.آی پذیرش شده‌اند گفت: اقدام تشخیصی لازم برای این بیماران انجام شد.

مولایی‌فر توسعه اورژانس را از دیگر پروژه‌های حوزه درمان شهرستان برشمرد و تصریح کرد: از فروردین سال‌جاری نسبت به تهیه نقشه و شروع پروژه اورژانس جدید اقدام شد و تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اعتبار اورژانس دهدشت را یک میلیارد و 500 میلیون تومان دانست و افزود: این پروژه 40 تختی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مولایی‌فر هم‌چنین از توسعه بلوک زایمانی بیمارستان دهدشت خبر داد و با بیان اینکه این پروژه فردا کلنگ‌زنی می‌شود گفت:با اضافه شدن فضایی با زیربنای 500 مترمربع به فضای اورژانس خاتم‌الانبیاء این مکان بازسازی و به زایشگاه تغییر کاربری خواهد یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار