فرماندار کرمانشاه خواستار راه اندازی همراه سرای بیماران سرطانی شد

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت ایجاد خدمات رفاهی برای همراهان بیماران سرطانی، خواستار راه اندازی مرکزی به نام 'همراه سرای' این دسته از بیماران شد.
کد خبر: ۳۲۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 30 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، فضل الله رنجبر روز یکشنبه در دیدار مجمع خیران سلامت استان و نماینده انجمن حمایت از بیماران سرطانی که در فرمانداری کرمانشاه انجام شد، اظهار کرد: بیماران سرطانی بیماران خاصی هستند که نیاز به مراقبت های ویژه دارند.
وی افزود: وضعیت خاص این دسته از بیماران می طلبد که یک و یا حتی چند همراه کنار آن ها حضور داشته باشند تا بتوانند به خوبی از آن ها مراقبت و نگهداری کنند.
رنجبر ادامه داد: همین مساله می طلبد تا خدمات رفاهی خوبی برای همراه بیماران سرطانی فراهم شود تا آن ها بتوانند هم خود استراحت کافی داشته باشند و هم از بیمارشان پرستاری کنند.
فرماندار کرمانشاه احداث همراه سرا برای بیماران سرطانی با کمک خیران در جوار بیمارستان امام رضا کرمانشاه را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر این اتفاق صورت بگیرد بخش قابل توجهی از مشکلات همراهان مرتفع می شود.
وی در پایان از خیران خواست نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند و اقدام لازم برای احداث این همراه سرا که کاری نیک و خداپسندانه است را انجام دهند.
در این جلسه همچنین اعضای مجمع خیرین استان نیز برای احداث و تجهیز همراه سرای بیماران سرطانی در صورت اختصاص زمین اعلام آمادگی کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار