برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم با حضور 9 هزار نفردر یزد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم با حضور 9 هزار نفر خبر داد.
کد خبر: ۳۲۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 30 October 2016

به گزارش تابناک یزد،حجت‌الاسلام سیدمحمدشریف حسینی‌کوهستانی در نشست تبیین فعالیت‌های قرآنی این نهاد اظهار داشت: در شش ماهه اول امسال دوره های آموزشی قرآن کریم با حضور هشت هزار و 917 قرآن‌آموز برگزار شد.

وی با اشاره به حضور پرشور خواهران و برادران مومن و متعهد در این دوره‌های آموزشی ادامه داد: از این تعداد شش هزار و 495 نفر برادر و 2 هزار و 422 نفر خواهر بوده‌اند که در دوره‌های آموزشی مختلف شرکت کرده‌اند.

حسینی کوهستانی با بیان اینکه این دوره‌ها در سطح روخوانی وقرائت برگزار شده عنوان کرد: این افراد در قالب دوره‌های قرائت سطح عمومی قرآن‌کریم در سه سطح، قرائت سطح تخصصی قرآن‌کریم در یک سطح شرکت کردند.

وی تصریح کرد: همچنین قرآن‌آموزان در دوره‌های آموزشی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، ترجمه و تفسیر قرآن کریم در قالب طرح بینات 19 و حلقه‌های تفسیر حضور داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن کریم برای قرآن آموزان گفت: آموزش حفظ قرآن کریم در قالب کلاس‌های آموزشی حفظ یک تا سه جزء و جلسات حفظ قرآن کریم همچنین تربیت‌معلم قرآن کریم و ... از آموزش‌هایی بود که در این دوره‌ها ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه این فعالیت‌ها با همکاری و همراهی موسسات قرآنی در سطح استان انجام شده بیان داشت: فعالیت 57 موسسه قرآنی،17 خانه قرآن شهری و 70 خانه قرآنی روستایی در استان یاریگر این نهاد در برگزاری این دوره‌ها بوده است.

حسینی کوهستانی با اشاره به فعالیت مداوم مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی تصریح کرد: قرائت سطح عمومی قرآن کریم با شش هزار و 628 نفر شرکت‌کننده و دوره‌های آموزشی حفظ قرآن کریم با یک هزار و 319 نفر شرکت‌کننده پرمخاطب‌ترین دوره‌های آموزشی در شش‌ماهه نخست سال جاری این اداره کل در حوزه فعالیت‌های قرآنی بوده‌ است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار