پروژه‌های نیمه تمام آبفای شهری تکمیل شود

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل خواستار به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام آب و فاضلاب شهری و بهره برداری از آنها با توجه به اختصاص اعتبارات شد.
کد خبر: ۳۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 07 May 2015
به گزارش ایرنا، علی آذرنژاد در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: پروژه های نیمه تمام در تمام شهرهای استان به ویژه تصفیه خانه های فاضلاب شهرستان های نیر ، سرعین ، بیله سوار ، پارس آباد و کوثر باید در کمترین زمان ممکن به پایان برسد.


وی افزود: همچنین در شهر اردبیل برخی محله ها از جمله شهرک ساحلی در زمینه فاضلاب مشکل اساسی دارند که باید در اولویت برنامه های مجموعه آبفای استان باشد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل سهم آبفای شهری از اعتبارات استانی را ناچیز دانست و گفت: در جریان سفر رییس جمهوری به استان اردبیل در سال گذشته برکات بسیاری نصیب استان شد که آبفا نیز از آن بهره مند شد.

وی اظهار کرد: در این سفر از محل ماده 10 و 12 رقم بسیار خوبی اختصاص یافت که امیدواریم در سال جاری نیز این کمک ها ادامه پیدا کند.

او همچنین تاکید کرد: دستگاه های اجرایی پیش از آغاز پروژه ها باید اعتبار کافی را در نظر گرفته باشند و هیچ دستگاهی حق مبادله موافقت نامه برای پروژه هایی که دست کم 40 درصد اعتبار آن تامین نشده را ندارد.

آذرنژاد در ادامه به بالا بودن هزینه های جاری در آبفای شهری اردبیل اشاره کرد و خواستار مدیریت این امر شد.

وی همچنین گفت: پیش پرداخت بخشی از بدهی های آبفا آغاز شده اما کافی نیست و باید هر چه سریع تر تعیین تکلیف و برای بازپرداخت آن بازه زمانی مشخص شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با تاکید بر لزوم شناسایی و برخورد با انشعابات غیرمجاز به عنوان یکی از عوامل موثر در هدر رفت آب افزود: اگر چه در مقایسه با متوسط کشوری وضعیت خوبی داریم اما همچنان در شبکه های استان افت قابل توجهی را شاهدیم که باید به حد معقولی برسد.

به گزارش ایرنا ، در این آیین با قدردانی از عبدالحسین حسن زاده ، علی خاک نژاد به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل معرفی شد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار