مراسم عزادای اربعین حسینی در مصلی گنبدکاووس برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس از برگزاری مراسم اربعین حسینی به صورت متمرکز در مصلی امام جعفر صادق (ع) این شهر خبر داد و گفت: این مراسم از برخی شبکه های سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود.
کد خبر: ۳۲۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 08 November 2016
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس از برگزاری مراسم اربعین حسینی به صورت متمرکز در مصلی امام جعفر صادق (ع) این شهر خبر داد و گفت: این مراسم از برخی شبکه های سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی روز سه شنبه در نشست هماهنگی عزاداری اربعین حسینی دراین شهرستان، افزود: عزاداری های اربعین، نقطه اوج عزاداری ها برای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است که هرساله با حضور گسترده مردم برگزار می شود.
وی با تاکید بر همکاری و تعامل همه دستگاه های اجرایی و خدماتی برای فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی، اظهار داشت: مدیریت اجرایی مراسم بر عهده مردم و شورای هیات های مذهبی و نیز کانون مداحان گنبدکاووس است.
حجت الاسلام فتحی اضافه کرد: مراسم متمرکز عزاداری اربعین حسینی ساعت 9 صبح روز اربعین درمصلی نمازجمعه گنبدکاووس آغاز و با اطعام دهی به عزاداران پایان می یابد.
وی تصریح کرد: در این مراسم برخی هیات های عزاداری از مناطق روستایی گنبدکاووس از جمله 'زابل آباد و قوینلی' حضور می یابند ضمن اینکه درحاشیه این مراسم نمایشگاه عکس و کتاب، ایستگاه صلواتی و پایگاه امداد و ویزیت رایگان نیز برپا می شود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی بیات مسئول دفتر امام جمعه گنبدکاووس نیز دراین نشست بامهم دانستن عزاداری اربعین حسینی، برلزوم برگزاری مراسم در خور شان و منزلت اباعبدالله الحسین (ع) تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین نصرت الله جعفری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس نیز در این نشست از برگزاری مراسم پیاده روی هیات های عزاداری شهرستان مینودشت در روز اربعین به سمت امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس خبر داد و گفت: چند مسجد این شهر در مسیر از این هیات ها پذیرایی خواهند کرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار