پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت پوشش بهزیستی

کارشناس مسکن و ساختمان اداره کل بهزیستی ایلام گفت:مددجویان روستایی زیر پوشش در اولویت دریافت تسهیلات بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفتند.
کد خبر: ۳۲۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 15 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛جعفر جهانپور اظهار کرد: تسهیلات بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی 180 و 200 میلیون ریالی است که برای متقاضیان روستایی ساکن در مناطق مرزی، درجا سازی و تخریب مسکن از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت می شود.
 
وی کل سهمیه استان ایلام برای پرداخت این تسهیلات را 600 فقره اعلام کرد که با رایزنی های انجام گرفته توسط این اداره کل با بنیاد مسکن مددجویان بهزیستی در اولویت دریافت قرار گرفتند.
 
جهانپور همچنین به خدمات این اداره کل در حوزه مسکن به خانواده های 2 معلول اشاره کرد و افزود: بر اساس سهمیه کمک بلاعوض برای مسکن خانوارهای 2 معلول ساکن در مناطق روستایی استان 180 میلیون ریال و مناطق شهری نیز 300 میلیون ریال است.
 
به گفته کارشناس مسکن و ساختمان اداره کل بهزیستی ایلام، 20 سهمیه پرداخت کمک بلاعوض به خانواده های 2 معلول مناطق شهری تکمیل و ظرفیت 20 سهمیه دیگر برای خانواده های ساکن در مناطق روستایی در حال تکمیل است.
25 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار