سردار حسینی؛

خدمت بی منت به زائران امام حسین افتخار سپاه استان است

فرمانده سپاه استان ایلام گفت: ارائه خدمات بی منت به زائرین اربعین افتخار بزرگی است که نصیب سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام شده است.
کد خبر: ۳۲۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 16 November 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار سید صادق حسینی روز سه شنبه در نشست خبری در پایانه مرزی مهران اظهار کرد:با توجه به احتمال یکطرفه شدن جاده مهران ایلام در زمان بازگشت موج زائران، یک دهنه پل به طول 63 متر و عرض شش متر در کنار رودخانه گاوی احداث شد تا روند تردد در این نقطه با سهولت بیشتری انجام شود.

 وی ادامه داد:ظرفیت اسکان هشت هزار زائر در شبانه روز با راه اندازی 2 اردوگاه در مرز مهران فراهم است و در شرایط اضطراری امکان افزایش ظرفیت اسکان تا 12 هزار نفر نیز وجود دارد و این اردوگاه همچنان در حال تجهیز بیشتر است.

 
سردار حسینی افزود: 2 بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه و سپاه امیرالمومنین(ع) استان با 65 نفر کادر پزشکی و تخصصی در هفت رشته تخصصی در مرز مهران مستقر هستند.
 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام
یادآور شد :بیمارستان 100 درصد صحرایی توسط نیروی زمینی سپاه در مرز مهران راه اندازی شده و آماده خدمت رسانی به زئران است.
 
 
وی با بیان اینکه 350 نیروی سپاه برای خدمات رسانی به زائران در مرز مهران مستقر شده اند، گفت: 15 ایستگاه صلواتی در شهر مهران تا پایانه برای توزیع غذا و همچنین 200 آشپزخانه کوچک به منظور پذیرایی از زائران توسط سپاه ایجاد شده است.
 
 
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: در حوزه فعالیت های فرهنگی سپاه در مرز نیز کار آذین بندی مسیر پل زائر تا پایانه مرزی انجام گرفته و بسته های ویژه فرهنگی برای توزیع در بین زائران تهیه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار