پیش بینی بازگشت بیش از 2میلیون نفرزائر ازطریق مرز بین المللی مهران به کشور

مشاورر استاندار ایلام پیش بینی کرد که در بازگشت بیش از 2 مبلیون نفر از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشور شوند، در حالیکه شمار زائران خروجی از مرز مهران حدود یک میلیون نفر بوده است.
کد خبر: ۳۳۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰ 18 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛اسماعیل رستمی اظهار کرد: با توجه به آغاز موج بازگشت زائران از عتبات عالیات و شلوغی جاده ها، شهروندان در صورت امکان از تردد غیر ضروری در کمربندی، ورودی ها و خروجی شهر و جاده های ارتباطی اجتناب کنند.
 
وی افزود: با توجه به حجم زیاد تردد زائران در مسیر و رفت و برگشت به مرز مهران همه باید دست در دست دهیم تا مسافران باز گشته از عتبات عالیات به سلامت به شهرهای خود باز گردند.
 
رستمی از موج بازگشت زائران به کشور از طریق مرز بین المللی مهران خبر داد و تاکید کرد: تا چند روز آینده با موج بیشتری از ترددها در جاده های ارتباطی مرز مهران به سمت ایلام و خروجی از استان مواجه خواهیم بود.
 
وی پیش بینی کرد که در بازگشت بیش از 2 مبلیون نفر از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشور شوند، در حالیکه شمار زائران خروجی از مرز مهران حدود یک میلیون نفر بوده است.
 
بر اساس اعلام مسئولان استان ایلام تاکنون بیش از یک میلیون نفر از مرز مهران تردد کرده اند این مرز بدلیل برخورداری از مزیت نزدیکی و کوتاهی مسافت تا کربلا انتخاب اول زائران اربعین است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار