79پایگاه هلال احمردراستان خوزستان وایلام جهت خدمت به زوارفعالیت دارند

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت:در مجموع 79 پایگاه در 2 استان خوزستان و ایلام و 80 پایگاه نیز در استان های منتهی به ایلام آماده ارائه خدمت به زائران هستند.
کد خبر: ۳۳۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 19 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مرتضی سلیمی اظهار کرد: سه قرارگاه جمعیت هلال احمر در مهران، شلمچه، و چذابه از نظر تجهیزات تقویت شده و جمعیت هلال احمر استان های معین لرستان و کرمانشاه نیز برای بازگشت زائران در حال آماده باش کامل هستند و استان کرمانشاه نیز در مرز مهران با 200 نیرو مستقر شده است.
 
وی افزود: برای اسکان بهتر و بیشتر زائران اربعین اردوگاهی به استعداد 500 تخته چادر در مرز مهران برپا کرده ایم و مدارس شهر مهران نیز برای اسکان اضطراری زائران آماده و تجهیز شده اند.
 
سلیمی یادآور شد: تجهیزات سه قرارگاه را از نظر تجهیزات آمبولانسی به 2 برابر افزایش داده و 6 فروند بالگرد نیز برای انتقال اضطرای زائران آسیب دیده در ایلام و مهران مستقر کرده ایم که از این تعداد سه فروند بالگرد در مهران هستند.
 
وی اضافه کرد: در مجموع 79 پایگاه در 2 استان خوزستان و ایلام و 80 پایگاه نیز در استان های منتهی به ایلام آماده ارائه خدمت به زائران هستند و با توجه به سردی هوا و امکان بارندگی برای خدمات رسانی در آماده باش کامل بسر می برند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار