سپاهان 3 - نفت مسجد سلیمان 1

پیروزی سپاهان در روز مرگ نفت!

تابناک: رقابت سپاهان و نفت مسجد سلیمان مصافی برای قهرمانی و بقا بود. رقابتی که هر سه امتیاز آن برای دو تیم ارزشمند بود.
کد خبر: ۳۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 10 May 2015

به گزارش تابناک اصفهان، رقابت سپاهان و نفت مسجد سلیمان مصافی برای قهرمانی و بقا بود. رقابتی که هر سه امتیاز آن برای دو تیم ارزشمند بود، سپاهان برای امیدوار ماندن به قهرمانی در هفته پایانی و نفت برای زنده نگه داشتن کورسوی امیدش برای بقا در لیگ. نیمه نخست این رقابت با پیروزی دو بر صفر سپاهان به پایان رسید. شاگردان فرکی در ۴۵ دقیقه اول بازی منطقی را در دستور کار قرار دادند و مدیریت بازی مهاجمان این تیم را با کمترین استرس در در جریان برنامه‌های هجومی تیم قرار می‌داد. در مقابل بازی بی محابای نفت سودی به حال آنها نداشت و دو گل شریفی و کرمی بود که برترین سپاهان در نیمه نخست را رقم زد.
سپاهان برای حفظ نتیجه و نفت برای جبران گل‌های خورده نیمه دوم را آغاز کردند. نفت بازی انتحاری را در دستور کار داشت چرا که فرصتی برای پیروزی نداشت، اما تلاش های آنها به جبران یکی از گل‌های خورده منجر شد. در این بین هواداران نفت هم دست به حاشیه سازی زدند و باعث توقف حدود پانزده دقیقه‌ای بازی شدند. رقابت بعد از توقف مسابقه در جذاب‌تر دنبال شد و علاوه بر فرصتی که سپاهانی ها در پنالتی اعلام شده از دست دادند خلعتبری گل سوم را در دقایق پایانی به ثمر رساند و نفت را از لیگ برتر خارج کرد.

حواشی این دیدار به شرح زیر است:
* سپاهان با تمام قدرت به دیدار تیم قعرنشین نفت‌مسجدسلیمان می‌ رود تا با سه امتیاز کامل این بازی شانس بزرگ قهرمانی باشد.
* محرم نویدکیا مطابق بازی های قبلی با بازوبند کاپیتانی در زمین حاضر است.
* هواداران نفت‌مسجدسلیمان ورزشگاه بهنام محمدی را پر کرده اند تا آخرین تلاش هایشان را برای حفظ تیم شهرشان انجام بدهند.
* پرتاب نارنجک در دقیقه 45 بازی، هافبک نفتی ها را نقش بر زمین کرد تا آخرین صحنه نیمه اول بازی مصدومیت بازیکن زردپوش با ترقه هواداران خودی باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار