امام جمعه کرمانشاه:

همه باید از اسلام ناب محمدی (ص) پاسداری کنیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه باید از اسلام ناب محمدی(ص) صیانت و پاسداری کنیم گفت: رسالت ائمه جمعه، روحانیون، طلاب و مدرسان در این راستا و معرفی اسلام راستین و بیداری مردم بسیار خطیر و مهم است.
کد خبر: ۳۴۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 15 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز پنجشنبه در جشن بزرگ میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص)که در مسجد جامع شهر روانسر برگزار است افزود: باید اسلام ناب محمدی(ص) را برای مردم تفسیر و معنا کنیم و برگزاری این جلسات و همایش ها گامی مهم و اثر گذاری در راستای شناساندن و معرفی دین مبین اسلام است.
وی تصریح کرد: اسلام قدرتی دارد که به شرق و غرب سیلی زد و باید این قدرت اسلام را به رخ دنیا بکشیم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اضافه کرد: امروز اسلام در دنیا می درخشد و اقتدار خود را نشان می دهد.
آیت الله علما ادامه داد: امام راحل (ره) فقط با کلمه اسلام به میدان آمد و با دست خالی چنین انقلابی را پایه ریزی کرد.
وی اظهار کرد: قدرت اسلام باعث پیروزی انقلاب اسلامی و ماندگاری سوریه شد و با دارا بودن این مهم توانستیم هشت سال در مقابل دنیا دفاع کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه گفت: گروه های تکفیری مانند النصره، داعش و وهابیت با نام اسلام جنایت می کنند که حفظ بصیرت و هوشیاری و وحدت و برادری در این رسالت بسیار مهم است.
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه رسول خدا(ص)، قرآن و نماز بهترین سرمایه های مسلمانان هستند از جوانان و نوجوانان ایران اسلامی خواست در برابر توطئه های دشمنان باید آگاهی و بصیرت لازم را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار