امام جمعه کرمانشاه:

انقلابی فکر کردن و انقلابی ماندن دشمنان را از دستیابی به اهدافشان باز می دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: یکی از راه هایی که می تواند باعث بازماندن دشمنان از دستیابی به اهداف و برنامه هایشان شود انقلابی فکر کردن و انقلابی ماندن است.
کد خبر: ۳۴۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 16 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: این انقلاب اسلامی بود که نقشه های دشمنان را نقش برآب و دست استکبار و ایادیش را برای همیشه از این مملکت اسلامی کوتاه کرد.
وی افزود: اگر می خواهیم دشمنان از دست یابی به اهداف و برنامه های خود باز مانند به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید انقلابی بمانیم و به نظر بنده هم باید از این پس جوانان انقلابی تربیت کنیم.
آیت الله علما همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز وحدت حوزه و دانشگاه، یاد و خاطره شهید دکتر مفتح را گرامیداشت و گفت: ایشان از شخصیت های بزرگ و اثرگذار بودند که جایگاه والایی هم در میان حوزویان و هم در میان دانشگاهیان داشتند.
خطیب جمعه کرمانشاه ادامه داد: شهید مفتح یک انسان بزرگ، با دانش و انقلابی بود که پایه وحدت میان دانشگاه و حوزه را بنا نهاد، شخصیتی که برای همیشه از وی باید به نیکی یاد کرد.
وی همچنین به فرمایش حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه خروجی دانشگاه باید تفکر و عقیده اسلامی باشد، اشاره و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر مساله نفوذ دشمنان تاکید و فرموده اند که باید مراقب باشیم چرا که این مساله در هر جایی ممکن است رخ دهد.
آیت الله علما در ادامه از اتفاقات رخ داده اخیر در دانشگاه رازی کرمانشاه انتقاد و خواستار برخورد با مسببان برنامه های اجرا شده اخیر در آن شد و گفت: در این مدت از افرادی برای اجرای برنامه و سخنرانی دعوت شد که نباید می شد.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تذکر خود در خطبه های نماز جمعه 2 هفته گذشته مبنی بر مراقبت از اجرای برنامه ها بخصوص در محیط دانشگاهی، افزود: در این مدت حوادثی در دانشگاه رازی به وقوع پیوست که نمی توان به دلیل قداست تریبون نماز جمعه، آن ها را مطرح کرد.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: معنا ندارد در محیطی مانند دانشگاه که با ذهن و فکر جوانان مردم سروکار دارد و از امکانات بیت المال استفاده می کنند چنین برنامه هایی اجرا شود.
وی با بیان اینکه دستگاه های امنیتی باید در این خصوص تدبیر لازم را اندیشیده و با متخلفان برخورد کنند، گفت: اگر ترتیب اثر مناسب به اتفاقات اخیر از سوی مسوولان داده نشود، من به شخصه به قضیه ورود پیدا می کنم.
آیت الله علما همچنین در پایان، فرا رسیدن میلاد پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد محصطفی (ص) و امام صادق (ص) را نیز تبریک گفت و افزود: پیامبر (ص) رحمت الهی بر مردم بودند و خداوند هدایت انسان ها را برعهده ایشان قرار داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار