به منظور ارتقاء و بهبود عملکرد

بازرسی از ادارات اوقاف قزوین صورت می‌گیرد

مسؤول بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات از بازرسی ادارات اوقاف و امور خیریه استان قزوین ضمن تأکید بر این نکته که نظارت و بازرسی، ضامن مدیریت اثربخش است، گفت: بازرسی از ادارات اوقاف قزوین صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۳۴۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 19 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علی عظیمی امروز در گفت‌وگو در خبرنگار فارس در قزوین ضمن تأکید بر این نکته که نظارت و بازرسی، ضامن مدیریت اثربخش است، اظهار داشت: بازرسی از ادارات اوقاف قزوین صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: هدف نهایی از نظارت، ارتقاء و بهبود عملکرد با ارائه راه‌حل اصلاحی بوده و ضروری است که روند نظارت و بازرسی با حفظ شأن و منزلت کارکنان و به شکل واقعی و دقیق صورت گیرد.

مسؤول بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات از بازرسی ادارات اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان این مطلب که امروز وجود دستگاه نظارت و بازرسی در هر سیستم اداری امری اجتناب‌ناپذیر است، افزود: اگر نظارت و بازرسی نباشد جامعه به انحراف کشیده می‌شود، بنابراین لازمه سلامت جامعه، اهمیت دادن به امر نظارت و بازرسی و انتخاب ساز و کارهای مناسب و مطابق با قانون در زمینه اعمال نظارت صحیح و ضابطه‌مند است.

مسؤول بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان این مطلب که با اجرای موفق این طرح شاهد ساماندهی امور مربوط به کارکنان اداری خواهیم بود، ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری ضمن شناسایی دقیق نقاط ضعف و کاستی‌ها با تقویت محاسن و توانمندی‌ها، در زمینه رفع مشکلات موجود گام‌هایی اساسی برداشته شود و در نتیجه شکوفایی هرچه بیشتر دستگاه قضایی این استان و ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم را شاهد باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار