بهره‌مندی 84 طرح و واحد صنعتی کهگیلویه بویراحمد از تسهیلات رونق تولید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه بویراحمد: تاکنون 84 طرح و واحد صنعتی و تولیدی متقاضی در این استان حدود 770 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند گفت: از این تعداد 23 واحد صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی بیش از 191میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۳۴۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴ 19 December 2016
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه بویراحمد گفت: از ابتدای طرح پرداخت تسهیلات رونق تولید تاکنون 23 واحد صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی این استان این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، سهراب بنام مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: تاکنون 84 طرح و واحد صنعتی و تولیدی متقاضی در این استان حدود 770 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند گفت: از این تعداد 23 واحد صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی بیش از 191میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

بنام ادامه داد: واحدهای صنعتی راکد، واحدهای تولیدی که با کمتر از ظرفیت اسمی به فعالیت می‌پردازند و نیز واحدهای صنعتی در حال ساخت که دارای بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی باشند و تا پایان امسال به تولید برسند مشمول دریافت تسهیلات می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه بویراحمد یادآور شد: واحدهای صنعتی و تولیدی که به بانکها معرفی شدند هر چه سریعتر نسبت به تکمیل پرونده مراجعه و با توجه به پایان مهلت پرداخت نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

این مسؤول تصریح کرد: پرونده تعدادی از واحدهای صنعتی متقاضی نیز در مرحله بررسی و رسیدگی و عقد قرارداد با بانک‌ها بوده که میزان اختصاص این تسهیلات روزانه در حال افزایش است.

وی اظهارامیدواری کرد: با اختصاص تسهیلات به واحدهای صنایع کوچک و متوسط تحول مناسبی در زمینه ارتقای تولید و نیز ایجاد و حفظ اشتغال در واحدهای صنعتی این استان ایجاد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار