نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد:

حماسه ۹ دی برای نسل جوان تبیین شود/لزوم روشنگری درحربه‌های دشمنان

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بر تبیین حماسه ۹ دی برای نسل جوان و روشنگری برای دور کردن آنان از خطرات و حربه‌های دشمنان تاکید کرد.
کد خبر: ۳۴۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 20 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، آیت الله مصطفی علما امروز سه شنبه در در جلسه ستاد بزرگداشت ۹ دی که در محل بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، گفت: حماسه ۹ دی یکی از نکاتی است که دانشگاه ها و آموزش و پرورش و نسل جوان باید بر آن تاکید کنند.

وی افزود: هم اکنون اگر از نسل جوان بپرسیم فلسفه ۹ دی چیست و چرا رهبر انقلاب بر این مساله تاکید و اسرار دارند، نمی توانند جوابگو باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، یکی از راه های تاثیر گذار در زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی را از طریق صداوسیما دانست.

وی افزود: همچنان که کانال ۲ سراسری از افرادی برای بحث در خصوص مسائل برجام، سیاست های اقتصادی و مجلس و ... دعوت می کنند و به بحث و گفتگو می پردازند برای ۹ دی هم جا دارد اینچنین اقدامی صورت بگیرد.

آیت الله علما تاکید کرد: امروزه با توجه به اینکه بسیاری از اطلاعات از طریق فضای مجازی نشر داده می شود، ما نیز برای تبیین این حماسه بزرگ باید به این سمت و سو حرکت کنیم.

وی افزود: امروز با نصب چند بنر در سطح شهر مشکلات حل نمی شود و باید در دانشگاه ها کار فرهنگی صورت گیرد. چرا که دشمن چشم طمع را امروز به این نسل دوخته است و ما باید پادزهر آنرا درست کنیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری در آمریکا و اتفاقات پیرامون آن گفت: یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در آمریکا بارها اعتراف کرده که برای به انحراف کشیدن جوانان ما در چند کشور اتاق فکر تشکیل داده است.

وی افزود: امروز جوانان ما - که نقش موثری در آینده کشور دارند- در معرض خطر قرار گرفته اند و باید ما کارهای موثری انجام دهیم  تا بتوانیم جلوی حربه های دشمنان رابگیریم.

آیت الله علما خاطرنشان و تاکید کرد: امروزه مشکل جوانان ما با نصب تابلوهای تبلیعاتی مرتفع نمی شود و باید ریشه ای از و اساس کار و تلاش کنیم.

وی با اشاره به اتفاقات و مراسمات اخیر دانشگاه رازی کرمانشاه یاد آور شد: در این ۸ ماهه اخیر همه اعتبار ما را زیر سوال برده اند و  باید جوانان ما بصیر و آکاه شوند تا  یاد بگیرند اگر ۱۰  سال دیگر با چنین مشکلاتی رو به رو شدند چطور مقابل آن بایستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: دانشجویان ما معصوم هستند و تجربه زیادی از ماجراهای قبل ندارند، لذا باید در این راستا با روش های موثر روشنگری کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار