کمک 30 میلیاردی دفتر مقام معظم رهبری برای تامین آب شرب ابرکوه

معاون توسعه و آبرسانی شرکت سهامی آب منطقه ای استان یزد گفت: کمک 30 میلیارد ریالی دفتر مقام معظم رهبری برای تامین آب شرب ابرکوه جذب شده است .
کد خبر: ۳۴۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 23 December 2016
به گزارش تابناک یزد، اکبر باقری پورگفت : این میزان کمک مقام معظم رهبری برای ساخت و تکمیل این پروژه با رشد 85درصدی نیز جذب شده است.
وی با بیان اینکه این طرح در ایام خجسته دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید افزود: این پروژه آبرسانی تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ودرمجموع برای ساخت آن 46میلیارد ریال هزینه می شودکه 16میلیارد ریال آن از بودجه دولتی تامین شده است.
مدیرامورآب وفاضلاب ابرکوه شهرابرکوه هم در این بازدید گفت : بهره برداری از این مخزن ، آب شرب شهروندان ابرکوهی را در مواقع بحرانی تا 40ساعت تامین می کند.
سید محسن پورسید با اشاره به اینکه برای ذخیره سازی آب شرب شهروندان سه مخزن پنجهزارمترمکعبی آب داریم اظهار داشت : آب شرب13 هزار مشترک از طریق 14حلقه چاه ، 101کیلومتر خط انتقال و165کیلومتر شبکه توزیع تامین می شود.
وی ادامه داد: در9ماهه امسال بیش از یک میلیون و600هزارمتر مکعب آب شرب بهداشتی در این شهر استحصال و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.
براساس این گزارش مجموع اعتبارهای سفر سال 1386 مقام معظم رهبری که در قالب 720 طرح تعریف شده تاکنون سه هزار و 30میلیارد ریال بوده که اثرهای ارزشمندی در دارالعباده داشته است .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار