رئیس پلیس راه قزوین:

ترافیک در محورهای مواصلاتی قزوین عادی و روان است

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی این استان عادی و روان بوده و مشکلی در تردد وجود ندارد.
کد خبر: ۳۴۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 27 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، نصرالله بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به اینکه از بعد از ظهر امروز ریزش باران در دامنه‌ها و بارش برف در ارتفاعات از سوی هواشناسی اعلام شده، امکان ریزش برف در ارتفاعات وجود دارد.

وی با اشاره به محورهای مواصلاتی استان قزوین عنوان کرد: محورهای مواصلاتی قزوین _ رشت در گردنه کوهین، قزوین _ الموت در گردنه قسطین‌لار، قزوین _ همدان در گردنه آوج و قزوین به ساوه در گردنه هجیب ریزش برف وجود دارد که می‌طلبد رانندگان با احتیاط در این محورها تردد کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: ترافیک در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی این استان عادی و روان بوده و مشکلی در تردد وجود ندارد.

بیگلری با اشاره به توصیه‌های متعدد به رانندگان تصریح کرد: شهروندان از سفرهای غیرضروری جلوگیری کنند و نسبت به سیستم گرمایشی وسائل‌ نقلیه و برف‌پاکن خود اطمینان حاصل کرده و در هنگام سفر موادغذایی و پتو و لباس گرم به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان قبل از مسافرت از وضعیت جوی هوا آگاهی داشته باشند و در جاده‌ها با سرعت مطمئنه 60 تا 70 کیلومتر در ساعت حرکت کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآور شد: تمام جاده‌ها و محورهای مواصلاتی این استان باز بوده و هیچ‌گونه تصادف و حادثه‌ای در این محورها رخ نداده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار