امام جمعه روانسر:

حرکت بدون ولایت سبب اختلاف و شکاف در جامعه می‌شود

امام جمعه شهرستان روانسر با بیان اینکه همه باید زیر پرچم ولایت فقیه حرکت کنیم، گفت: حرکت بدون ولایت سبب اختلاف و شکاف در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۳۵۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 09 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه،  ماموستا ملا‌عبدالله غفوری پیش از ظهر امروز در گردهمایی کمیته‌های همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش، اظهار داشت: علم و اخلاق توام می‌تواند منشاء خیر و برکت در جامعه شود.

وی با بیان اینکه همه باید زیر پرچم ولایت فقیه حرکت کنیم، ادامه داد: حرکت بدون ولایت سبب اختلاف و شکاف در جامعه می‌شود و همچنین گسست و شکاف در جامعه سبب خدشه وارد شدن به امنیت و آرامش می‌شود.

امام جمعه شهرستان روانسر وضعیت امنیت و آرامش در ایران اسلامی را مطلوب دانست و گفت: علی‌رغم وجود مشکلات، نعمت‌های فراوان و امنیت بالایی در سایه تدابیر مقام معظم رهبری در ایران اسلامی وجود دارد.

وی با بیان اینکه همه باید حول محور و زیر پرچم ولایت در خدمت به جامعه تلاش کنند، اضافه کرد: همه ما باید برای وحدت، دوری از اختلاف، مقابله با دشمنان، خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان و پیشرفت علمی مراکز علمی تلاشی مضاعف داشته باشیم.

غفوری با اشاره به برنامه ضدفرهنگی رخ داده در دانشگاه رازی کرمانشاه، یادآور شد: مواضع آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بسیار مناسب بود و همه از این موضع‌گیری حمایت کردیم.

امام جمعه شهرستان روانسر با تاکید بر همکاری آموزش و پرورش و روحانیان در راستای تزکیه و پرورش علمی افراد، گفت: طرح‌های تربیتی خوبی با همکاری روحانیان، مربیان آموزش و پرورش برگزار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار