افزایش دو و نیم برابری حقوق مستمری بگیران !

حقوق مستمری بگیران دو و نیم برابر افزایش می ‌یابد.
کد خبر: ۳۶۵۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲ 24 January 2017
به گزارش تابناک مازندران، علی‌‌ محمد شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه بر حمایت از ایثارگران و مستمری ‌بگیران زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی است و در همین راستا مستمری اقشار زیر پوشش نهادهای حمایتی حداقل دو و نیم برابر افزایش می ‎یابد.
 
شاعری افزود: مقرر شد مستمری‌ افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی 20 درصد حداقل دریافتی کارکنان دولت باشد و این میزان هرساله بر اساس نرخ تورم افزایش می‌ یابد.
 
شاعری گفت: در برنامه ششم توسعه برای مقابله با فساد مالی و حقوق ‌های نجومی و غیرمتعارف، سیستمی تحت عنوان هوشمند‌سازی نظارت بر پرداخت ‌ها و دریافت ‌ها در نظر گرفته شد که مردم به صورت آنلاین می‌ توانند به پرداخت و دریافت حقوق مدیران ارشد دسترسی داشته باشند.
 
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه دریافت حقوق‌های نجومی مشکلاتی را در جامعه ایجاد کرد و باعث بی ‎اعتمادی مردم شد، ساز و کار مناسبی برای نظارت بر حساب‎های مدیران و مسؤولان باید اتخاذ شود.
 
شاعری گفت: مقرر شد دولت در برنامه ششم توسعه برای مقابله با فساد مالی و حقوق‌های نجومی و غیرمتعارف، سیستمی تحت عنوان هوشمند‎سازی نظارت بر پرداخت‌ها و دریافت‌ ها راه ‌اندازی کند که مردم به صورت آنلاین بتوانند به این سایت دسترسی داشته باشند و تمامی پرداختی ‌‌ها و دریافتی ‌های مدیران ارشد را در بدنه دولت رصد کنند.
 
باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار