رئیس فدراسیون نابینایان در بیرجند:

ورزش نابینایان نیازمند حمایت مسئولان است

رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان با بیان اینکه امیدواریم در سال آینده بتوانیم کمک‌های بیشتری به هیئت‌ها داشته باشیم گفت: ورزش نابینایان و کم بینایان نیازمند حمایت مسئولان است.
کد خبر: ۳۶۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 30 January 2017
 مظلومی ظهر امروز در  مجمع انتخابات رئیس هیئت نابینایان خراسان جنوبی اظهار داشت: ورزش نابینایان و کم بینایان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته و در این 37 سال کارهای زیرساختی زیادی برای نابینایان انجام شده اما باید تلاش‌ها افزایش یابد.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور گفت: 4 رشته ورزشی برای خانم‌ها و 8 رشته روزشی برای آقایان کم بینا و نابینا وجود دارد و آمادگی داریم تا این رشته‌ها افزایش یابد.

مظلومی افزود: با توجه به امکانات ورزشی در این هیئت در استان‌های محروم باید زمینه برای حضور ورزشکاران بیشتر فراهم شود تا بتوانند از سالن‌های ورزشی استفاده کنند.

وی بیان کرد: مسئولان و مردم باید نسبت به برطرف کردن مشکلات ورزش نابینایان و کم بینایان تلاش کنند و نیاز است ورزش نابینایان و کم بینایان رشد کند چرا که این قشر دارای استعدادهای بسیار زیادی هستند.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور گفت: امیدواریم در سال آینده بتوانیم کمک‌های بیشتری به هیئت ورزش‌های نابینایان داشته باشیم و باید به این فدراسیون بیشتر کمک شود که گاهی به فدراسیون نابینایان فدراسیون بی‌نوایان می‌گویند.

مظلومی افزود: گلبال ورزش معروف برای نابینایان است و ورزشکاران نابینا و کم‌بینا در مسابقات آسیایی و پارالمپیک دارای مدال‌های زیادی هستند.

وی بیان کرد: ورزشکاران نابینا برای حضور در تمرین و مسابقات ورزشی با مشکلات زیادی روبه‌رور هستند که باید با تلاش، همت و موفقیت در مسابقات مختلف استعدادهای خود را به مسئولان نشان دهند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار