در 6 ماه نخست سال جاری

15 فیلم در سینما بهمن قزوین اکران شد

مدیر امور سینمایی استان قزوین به آمار فیلم‌های اکران شده در 6 ماه نخست سال جاری در سینما بهمن این استان اشاره کرد و گفت: 15 فیلم در سینما بهمن استان قزوین اکران شده است.
کد خبر: ۳۷۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، اسکندر نادری پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین به وضعیت اکران فیلم‌های سینمایی استان قزوین پرداخت و اظهار داشت: «سلام بمبئی، جنجال در عروسی، وارونگی و هفت ماهگی» از فیلم‌هایی است که در سینما بهمن استان قزوین اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه اکران فیلم سلام بمبئی استقبال مناسبی را به همراه داشته است، افزود: اکران این فیلم از 11 آذر ماه سال جاری آغاز شد و در 11 بهمن سال جاری پایان یافت که 586 میلیون و 470 هزار ریال فروش داشته است.

مدیر امور سینمایی استان قزوین ادامه داد: اکران فیلم هفت ماهگی هم از 24 دی ماه سال جاری آغاز شده و میزان فروش این فیلم معادل 6 میلیون و 567 هزار تومان بوده است.

نادری پور عنوان کرد: فیلم «ما همه همکاریم» از جمله فیلم هایی بوده که در سینما بهمن استان قزوین اکران شده است و فروش این فیلم آمار 774 هزار تومانی را به خود اختصاص می‌دهد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه فیلم «جنجال در عروسی» در مدارس و به صورت عمومی اکران نمی‌شود با آغاز اکران آن در سینما بهمن قزوین، در یکم تا نوزدهم دی ماه سال جاری 6 میلیون تومان فروش داشته است.

مدیر امور سینمایی استان قزوین گفت: فیلم وارونگی از جدیدترین فیلم‌هایی است که به تازگی و از سه روز گذشته در سینما بهمن این استان اکران می‌شود و فروش 279 هزار تومانی را به همراه دارد.

نادری‌پور آمار فروش فیلم‌های سینما بهمن در 6 ماه نخست سال جاری را 15 فیلم عنوان و تصریح کرد: از آغاز سال جاری تا به امروز، 570 میلیون تومان فیلم فروش داشته‌ایم که باتوجه به ظرفیت 159 نفری صندلی‌ها جزو سینماهای مناسب در کشور بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: اکران فیلم‌های دهه فجر در حال حاضر به سینما بهمن قزوین اعلام نشده است و از ماه بهمن و اسفند فیلم‌های نوروزی اکران می‌شود.

مدیر امور سینمایی استان قزوین خاطرنشان کرد: به طور معمول اکران فیلم‌های نوروزی از 20 اسفند ماه هر سال آغاز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار