در لیگ برتر فوتسال صورت می‌گیرد

جدال یاسین‌پیشرو قم با قهرمان لیگ برتر

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر صف‌آرایی می‌کند.
کد خبر: ۳۷۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۷ 07 February 2017
به گزارش تابناک قم، بعد از شکست غیر منتظره‌ای که تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در دیدار خانگی هفته بیست و یکم مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم دبیری تبریز داشت، شاگردان محمدرضا حیدریان یک بازی سخت‌ دیگر در مقابل قهرمان فصل قبل پیش‌رو دارند.

نتایج عجیبی که یاسین‌پیشرو قم در دو هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگا‌ه‌های کشور برابر تیم‌های مس سونگون ورزقان در شهر تبریز و مقابل تیم دبیری تبریز در شهر قم کسب کرده‌، امکان هیچ‌گونه پیش‌بینی از نتیجه دیدار این هفته نماینده قم با تیم تاسیسات دریایی تهران را نمی‌دهد.

نماینده فوتسال قم که در هفته بیستم رقابت‌ها توانسته بود تیم مس سونگون ورزقان در رده دوم جدول رده‌بندی را در شهر تبریز با یک نتیجه بسیار خوب شکست بدهد، اما در هفته بیست و یکم رقابت‌ها ناباورانه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برابر تیم دبیری تبریز شکست خورد.

حالا نوبت به مصاف شاگردان محمدرضا حیدریان در تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم با تیم تاسیسات دریایی تهران به سرمربیگری وحید شمسایی رسیده است و تقابل این دو مربی که در سال‌های نه‌چندان دور در کنار یکدیگر زوج گلزن تیم ملی فوتسال ایران بودند، قطعا تماشایی خواهد بود.

یاسین‌پیشرو قم و تاسیسات دریایی تهران در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر روز پنجشنبه بیست و یکم بهمن ماه در تالار فدراسیون هندبال در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که در نیم‌فصل نخست تیم تاسیسات دریایی تهران توانست با یک گل که توسط علیرضا وفایی بازیکن قمی این تیم به ثمر رسید، تیم یاسین‌پیشرو قم را در سالن شهید حیدریان قم شکست بدهد.

دو تیم در حالی برابر یکدیگر به میدان می‌روند که فاصله امتیازات آنها در جدول رد‌ه‌بندی 11 امتیاز است زیرا تیم تاسیسات دریایی تهران با کسب 41 امتیاز رتبه چهارم جدول را در اختیار دارد و تیم یاسین‌پیشرو قم با کسب 29 امتیاز هفتمین تیم جدول رده‌بندی محسوب می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار