اختصاص 85میلیارد ریال اعتبار برای توسعه عمرانی شباب

فرماندار چرداول با بیان اینکه برنامه ریزی مناسب برای توسعه بخش شباب انجام شده است، گفت: 85 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه، عمران و آبادانی این بخش اختصاص یافته و هزینه می شود.
کد خبر: ۳۷۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 07 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مراد یگانه در مراسم جشن انقلاب در اجتماع مردم شهر شباب اظهار کرد: بخش تازه تاسیس شباب بخاطر موقعیت جغرافیایی و دروازه ورودی به استان ایلام مورد توجه ویژه قرار دارد و در سه سال گذشته توسعه زیر ساخت های آن روند رو به رشدی گرفته است.

وی افزود: عبور زائران عتبات عالیات از مسیر ارتباطی شباب - ایلام - مهران و بالعکس و وجود 2 شهرک صنعتی فعال در این حوزه بر اهمیت بخش شباب افزوده است ضمن اینکه و دولت تدبیر و امید از آغاز فعالیت خود، خدمات بزرگی را در این بخش انجام داده است.

یگانه تاکید کرد: تامین آب شرب، برق، گاز رسانی، توسعه و تکمیل فضاهای آموزشی و فرهنگی از مهمترین خدمات دولت یازدهم در این بخش است.

فرماندار چرداول با بیان اینکه تمام روستاها و شهر بخش شباب از نعمت گازرسانی برخوردار هستند، گفت: در سال جاری برای تامین آب شرب شهر شباب و پنج روستای حاشیه این شهر 45 میلیارد ریال اعتبار ملی برای تکمیل و ساخت مجتمع آبرسانی هزینه شده است.

یگانه دیگر خدمت دولت در بخش شباب را توسعه زیر ساخت روستاها اعلام کرد و افزود: برای اجرای طرح های هادی در روستاهای تابعه شباب امسال بالغ بر پنج میلیارد ریال جدا از اعتبارات تملک دارایی هزینه شده است.

وی 2 طرح بزرگ فولاد گستر و کارخانه کوشاب غرب را 2 طرح دیگر در این بخش اعلام کرد و یادآور شد: در اسفند سال جاری کارخانه کوشاب غرب تولید کننده سه نوع نوشابه و با اشتغالزایی 150 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: کارخانه بزرگ فولاد گستر غرب نیز نیمه اول سال آینده افتتاح می شود.

کلنگ زنی ساختمان بخشداری شباب با اعتبار پنج میلیارد ریال و کتابخانه عمومی روستای زنجیره با اعتبار 2 میلیارد و 900 میلیون ریال در اسفند از دیگر طرح هایی بود که فرماندار چرداول نوید آن را به مردم این بخش داد../م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار