نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان:

پایمردی مردم همواره افکار پلید دشمنان را نابود کرده است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: پایمردی مردم همواره افکار پلید دشمنان را نابود کرده است.
کد خبر: ۳۷۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 11 February 2017
  به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، آیت الله امان الله نریمانی در جمع قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان با تبریک ایام الله دهه فجر اظهارکرد: برکسی پوشیده نیست در آن زمان ابرقدرت ها برای نابودی انقلاب دست به دست هم دادند و این افکار پلید تا به امروز هم ادامه دارد، اما با استقامت و پایمردی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی هرگز به نتیجه نرسیده اند
وی ادامه داد: تصور اینکه فارغ از مشکلات باشیم تفکری بیهوده و کاملا اشتباه است. از عصر پیامبر تاکنون همواره برای کسانی که پای در وادی اسلام و راستی گذاشته اند از شخص پیامبر(ص) گرفته تاکنون که ولایت فقیه در مقابل رییس جمهور دیوانه غرب قرار دارد مشاهده می شود همیشه بزرگان دین در سختی بوده اند.
 آیت الله نریمانی خاطرنشان کرد: با وجود تمام سختی ها همواره در رفتار و منش این بزرگان خصوصا شخص رسول اکرم(ص) نرمش و حسن خلق بوده و غیر از آن در رفتار آنها مشاهده نشده و هرگز هیچ سختی نتوانسته از این برخورد حسنه بکاهد.
 نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: اکنون ما وارث این مکتب بزرگ هستیم و امیدواریم بتوانیم امانتداران خوبی برای این مکتب و ارزشهای آن باشیم.
 وی افزود: ما وارث مکتبی هستیم که در آن پیامبر اکرم(ص) به عنوان بالاترین شخص آن به عیادت کسی که بر سرش خاکستر می ریخت می رفت و با این شیوه و برخورد خوب خود باعث اسلام آوردن آن شخص شد و این نشان می دهد که ما امروز به عنوان وارثان این مکتب چه مسئولیت سنگینی بر عهده داریم.
 نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری خطاب به قضات و کارکنان دستگاه قضایی گفت: اگر بتوانید با خوشرویی و حسن خلق گره ای از مشکلات مردم باز کنید با این شیوه ثوابی بزرگ مانند نماز برای خود کسب می کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار