ایجاد ۱۰۰۰ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای آذربایجان شرقی

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از ایجاد هزار کیلومتر فیبر نوری در شهرهای آذربایجان شرقی همزمان با هفدهمین سفر استانی رییس جمهور به این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۳۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶ 22 May 2015

به گزارش خبرنگارما، محمود واعظی در جلسه شورای اداری شهرستان اسکو گفت: اشتغال و سرمایه گذاری در بخش های مختلف مهمترین اولویت کاری دولت است وسعی بر این است که تا آخر سال فضایی در حوزه اشتغال بوجود آید تا دغدغه مردم در مورد بیکاری جوانان کاهش یابد.

وی بر لزوم پیگیری سریع و فوری موانع موجود بر سر راه ایجاد شهرک صنعتی در اسکو تاکید کرد و گفت : با پیگیری و طرح مشکل زمین و مسائل زیست محیطی شهرک صنعتی اسکو در هیئت دولت در عرض مدت کوتاهی مشکل شهرک صنعتی هم حل شده و به نتیجه مطلوب دست خواهیم یافت.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در ادامه افزود: دریک سال گذشته در آذربایجان شرقی تعداد مشترکان اینترنت چهار برابر و میزان پهنای باند پنج برابر شده و از امروز نیز نسل سوم تلفن همراه و سامانه ۳G در شهرستان های آذرشهر و اسکو راه اندازی شد که نقش مهمی در افزایش سرعت اینترنت گوشی های تلفن همراه خواهد داشت .

وی همچنین از ایجاد هزار کیلومتر فیبر نوری در شهرهای آذربایجان شرقی در سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: مشکلات موجود در جاده های مواصلاتی مهمترین بحث در توسعه و پیشرفت منطقه است و با توجه به واقع شدن شهر اسکو در گذرگاه تبریز و روستای تاریخی کندوان، ساماندهی و اتمام طرح های موجود پیگیری خواهد شد.

واعظی که در سفر خود به شهر ایلخچی کلنگ آغاز عملیات اجرایی بازار روز این شهر را با ۱۰ میلیارد ریال به زمین زد، تکمیل و اتمام بزرگراه تبریز - سهند را به عنوان یکی از مهمترین طرح های نیمه تمام شهرستان اسکو برشمرد که در هیات دولت بمورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار