نا امیدی کشورهای 1+5 از ایستادگی در برابر ملت ایران

امام جمعه اردبیل گفت: کشورهای 1+5 اگر به توان 1000 مقابل ملت ایران بایستند با ناامیدی صحنه را ترک خواهند کرد.
کد خبر: ۳۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 23 May 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای صلوات مشگین‌شهر، اظهار کرد: هرچند عده‌ای در داخل و خارج چشم به کوچکترین تزلزل جمهوری اسلامی ایران دوخته‌اند تا شرایط خاصی را به این کشور تحمیل کنند، اما به برکت خون شهدا، تبعیت از ولایت و حضور این ملت در صحنه‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای عقب‌نشینی نکرده و از اندیشه آرمانی خود کوتاه نمی‌آیند.

وی، جبهه استکبار را جبهه پر از مکر، نیرنگ و شیطنت توصیف کرد و ادامه داد:‌ در چنین فضایی که دشمنان ما برای نابودی این ملت آستین بالا زده‌اند تا به تدریج اصالت و حقانیت جمهوری اسلامی ایران را زیر‌سئوال ببرند این ملت هوشیار در صحنه از همه دستاوردهای معنوی انقلاب حراست و پاسداری می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با اشاره به زور‌گویی‌های غرب به ویژه در مذاکرات هسته‌ای اخیر، بیان کرد: کشورهای 1+5 اگر به توان 1000 نیز در مقابل این ملت صف‌آرایی کنند با ناامیدی صحنه را ترک خواهند کرد، چراکه حقانیت این ملت اثبات شده است و اگر مذاکراتی نیز انجام می‌شود از سر صداقت و بیان واقعیت‌ها و روشنگری‌هاست، در غیر اینصورت ما هیچ هراس و واهمه‌ای از هیچ قدرت اهریمنی نداریم.

عاملی ادامه داد:‌ در برابر همه ابزارهای تهدید استکبار ما خون و هستی‌مان را در مقابل آنها و میز مذاکرات قرار دادیم و بارها اثبات کردیم که اگر دشمن بخواهد دست از پا خطا کند هستی‌اش را نابود خواهیم کرد.

وی، زیاده‌خواهی‌های نظام استکباری را برگرفته از خوی وحشی‌گری و طمع‌ورزی آنها دانست و گفت: ما امروز به برکت خون شهدا و ایثارگران در سنگر دفاع از این نظام ارزشمند قرار گرفته و اجازه نمی‌دهیم تا سرمایه‌های معنوی جامعه دچار خدشه شده و عده‌ای به فکر تعرض و جسارت به این سرزمین پاک باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل در پایان سخنان خود حفظ فرهنگ معنوی ایثار، جهاد و شهادت را یادآور شد و تصریح کرد:‌ امروز روز ولادت شخصیتی بی‌نظیر است که با خون خود جامعه بشری را از هرگونه خفت و خواری و زبونی نجات داد و امام حسین (ع) به همراه 72 تن از یارانش کاری کرد که برای همیشه یزیدیان زمان روسیاه باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار