در زمینی به مساحت 100 هکتار

آرامستان جدید در قزوین احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین گفت: زمینی به مساحت 100 هکتار برای احداث آرامستان جدید اختصاص داده شده که مکاتباتی در این خصوص با معاونت عمرانی استانداری قزوین و سایر دستگاه‌های استان صورت گرفته و پیگیر این امر هستیم.
کد خبر: ۳۸۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳ 22 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، اصغر اله‌یاری اظهار داشت: با توجه به بحران گسل که متأسفانه استان قزوین در معرض آن قرار گرفته، برای جلوگیری از این معضل تعدادی قبر در حال احداث است.

وی ضمن اشاره به احداث قبور و تجهیزات ارائه شده، ادامه داد: تهیه و تجهیز یک دستگاه خودروی حمل متوفی با ظرفیت 18 نفر و بارگذاری نرم‌افزار همراه آرامستان در پورتال سازمان برای ثبت‌نام و عضوگیری داوطلب در حال حاضر انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین افزود: شناسایی سردخانه‌ها در سطح استان و آماده‌سازی آن‌ها در مواقع بحرانی از دیگر خدمات این سازمان است.

اله‌یاری عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین، ذخیره‌سازی 20 هزار لیتر گازوئیل در مخزن‌ها پیش‌بینی شده و همچنین تهیه ذخیره اقلام مورد نیاز برای تکفین متوفی و دیگر لوازم مربوطه است.

این مسؤول یادآور شد: دوره‌های آموزشی در چهار مرحله برای مأموران تطهیر، روحانیون و داوطلبان در سطح استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین با اشاره به ظرفیت بهشت فاطمه(س) بیان کرد: زمینی به مساحت 100 هکتار برای احداث آرامستان جدید اختصاص داده شده است که مکاتباتی در این خصوص با معاونت عمرانی استانداری قزوین، سازمان امور اقتصادی، اداره‌کل منابع طبیعی و اداره‌کل راه و شهرسازی صورت گرفته و پیگیر این امر هستیم.

اله‌یاری با اشاره به اقداماتی که سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین برای سال آینده پیش‌بینی کرده است، گفت: درخواست کمک مالی از مدیریت بحران استان قزوین برای ساخت دو هزار حفره قبر و همچنین آماده‌سازی یک کانتینر برای نگهداری تجهیزات مورد نیاز در مقابله با بحران یکی از اقدامات این سازمان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار