کارشناس فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه به مهر خبر داد:

کسب ۲مقام در جشنواره سراسری دانشجویی«سوره»توسط هنرمندان کرمانشاهی

کرمانشاه- کارشناس فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان کرمانشاه از کسب ۲مقام درجشنواره سراسری دانشجویی«سوره» توسط هنرمندان کرمانشاهی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 22 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر ،بیتا شام بیاتی ، از موفقیت هنرمندان کرمانشاهی در جشنواره سراسری دانشجویی «سوره» خبر داد و گفت:  در هشتمین جشنواره سراسری تئاتر دانشجویی سوره - که از ۲۶ بهمن کار خود را شروع کرد و در روز ۳ اسفند اختتامیه آن برگزار شد- هنرمندان کرمانشاهی خوش درخشیدند.

کارشناس فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان کرمانشاه تصریح کرد: این جشنواره که با حضورگروه های دانشجویی مختلف از سراسر کشور برگزار شد و هنرمندان کرمانشاهی توانستند ۲ مقام کشوری کسب کنند.

شام بیاتی افزود: گروه دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه با نمایش «میشه گرگ نباشیم» به نویسندگی «وحید خسروی» و کارگردانی «مرتضی اسدی مرام» موفق به کسب عناوین دوم عروسک سازی و دوم طراحی صحنه شد.

لازم به ذکر است، استان کرمانشاه با دو اثر در این جشنواره حضور داشت و نمایش «دوجا مانده از یک جنایت جنگی» به نویسندگی وکارگردانی «سیدمجید میرحسینی» از دانشگاه علوم پزشگی کرمانشاه دیگر نماینده استان کرمانشاه در این جشنواره بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار