یکی از مهمترین راههای جذب جوانان ورزش است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:ورزش از مهمترین راههای جذب جوانان و پیشیگری از آسیب های اجتماعی است.
کد خبر: ۳۸۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 27 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه: حضرت آیت الله علما  در دیدار سید ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با وی،با اشاره به اینکه ورزش از مقبولیت و محبوبیت خاصی در بین آحاد جامعه و بخصوص قشر جوان برخوردار است،اظهار کرد:تحصیل و تهذیب در کنار ورزش به عنوان 3 سفارش مهم رهبر معظم انقلاب به جوانان باید در راس برنامه ریزی ها برای 2 حوزه مهم ورزش و جوانان باشد.

وی تاکید کرد:ورزش و جوانان حوزه ای است که به تحصیل و تهذیب عنایت دارد .
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به اهمیت نقش ورزش در جذب جوانان به رشته های 

مختلف بر اساس سلایق گوناگون آنها اشاره کرد و گفت:با هجمه های فرهنگی بیگانه ای که امروز به منظور به انحراف کشانیدن جوانان ما برنامه ریزی می شود نیاز است با راههای مختلف و از جمله ورزش که یکی از بهترین تدبیر ها در این زمینه است از جوانان خود محافظت نماییم.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان ساخت:مسئولین باید مانند پزشکان با شناخت مسائل جامعه،مشکلات را بشناسند و برای رفع انها اقدام نمایند.

حضرت آیت الله گفت:ظرفیت های بسیار خوبی امروز در زمینه های مختلف و از جمله ورزش در استان ایجاد شده است و باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود:در بسیاری از مساجد و حسینیه ها امروز فضاهایی موجود است که با حفظ حرمت ها قابلیت تبدیل به محیط های ورزشی برای استفاده جوانان را دارند و باید به این سمت حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برای ایشان در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار