آغاز نشست برجام و اقتصادی مقاومتی

نشست تخصصی " برجام، اقتصاد مقاومتی، سرمایه گذاری و اشتغال و کارآفرینی " برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲ 28 February 2017

به گزارش تابناک : نشست تخصصی " برجام، اقتصاد مقاومتی، سرمایه گذاری و اشتغال و کارآفرینی " در راستای برگزاری کنفرانس ملی اقتصاد مقاومتی و برجام که از صبح امروز آغاز شده،  با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، برخی از سیاستگذاران، مدیران و فعالان اقتصادی دولتی و خصوصی، در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

علی ربیعی در این نشست سال ۱۳۹۵ را سال شکوفایی دولت و سال آینده را سال جهش دولت نامید.

وی افزود: زمانی می‌توانستیم با ۳۰۰ هزار شغل بر بیکاری غلبه کنیم، ولی امروز با بیکاری تلنبار شده از سال‌های قبل روبه‌رو هستیم و جمعیت جدیدی که در دوره کنونی وارد بازار کار می‌شوند نوع نگاهشان به شغل با گذشته متفاوت است و منزلت بیشتری در کسب شغل می‌خواهند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: فروشندگی نوعی شغل است و باید به سمت رسمی شدن آن برویم ولی نگاه فروشنده این نیست و وقتی احساس شغل می‌کند که پستی سازمانی را اشغال کرده و پشت میز نشسته باشد.

ربیعی تاکید کرد: در وزارت کار درصددیم با شناسایی رسته شغل‌های استانی و اتصال آن با زنجیره‌های کسب و کار فارغ‌التحصیلان و جویندگان کار را ساماندهی و جذب بازار کار کنیم.  

در این نشست تخصصی دستاوردها و فرصت‌های پیش رو در این حوزه بررسی و نتایج آن در کنفرانس ملی " برجام و اقتصاد ملی" ارائه شد.



منبع : ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار