دبیر اجرایی سیزدهمین همایش بین المللی زهکشی؛

همایش بین المللی آبیاری و زهکشی برای خوزستان فرصت است

160 چکیده مقاله به دبیرخانه همایش رسیده که از این میان 63 مقاله پذیرفته شده است
کد خبر: ۳۸۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 05 March 2017
دبیر اجرایی سیزدهمین همایش بین المللی زهکشی در آئین افتتاح این همایش گفت: 160 چکیده مقاله به دبیرخانه همایش رسیده که از این میان 63 مقاله پذیرفته شده است.

 نرگس ظهرابی با بیان اینکه از 63 مقاله دریافتی، 36 مقاله از شرکت کنندگان خارجی و 27 مقاله از محققان داخلی است، افزود: از این تعداد 36 مقاله به صورت شفاهی (21 مقاله خارجی و ١٤ مقاله داخلی) و 27 مقاله به صورت پوستر ارائه خواهند شد.

وی اظهار کرد: محققانی از 22 کشور شامل ازبکستان، آفریقای جنوبی، آلمان، آمریکا، اندونزی، اوکراین، بنگلادش، پاکستان، تایلند، ترکیه، چینی، روسیه، زیمباوه، سودان، فنلاند، کره جنوبی، کنیا، لیتوانی، مصر، نروژ و هند برای این همایش مقاله ارسال کرده اند.

به گفته وی، حضور 50 نفر مهمان خارجی را در این همایش شاهد هستیم که شش سخنران کلیدی و 20 نفر از این تعداد در همایش مقاله ارائه می دهند. همچنین 14 نفر از ارائه کنندگان مقاله ایرانی هستند.

دبیر کمیته منطقه ای آبیاری و زهکشی این همایش را شامل شش محور اصلی دانست و گفت: اقدامات لازم برای کاهش حجم زهکشی زه آبها، اقدام برای بهبود کیفیت زه آب ها، معیارهای طراحی دوستدار محیط زیست و بکارگیری روش های جایگزین زهکشی در ابتدا به عنوان محورهای اصلی معرفی شده بودند که در گام های بعدی بر اساس مقاله های دریافتی 2 محور شامل مدیریت آبیاری و زهکشی و موضوعات خاص در زهکشی نیز به محورها اضافه شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار