جوانان صبا و ابهام در استفاده از بازیکن غیرقانونی

تیم فوتبال جوانان صبای قم که با سختی توانسته بود جواز حضور در مرحله دوم مسابقه‌های فوتبال جوانان کشور را به دست آورد، اکنون در یک قدمی کنار گذاشته شدن از این مسابقه‌ها قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۸۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۳ 06 March 2017
به گزارش تابناک قم، حذف از مسابقه‌ها پس از سپری کردن هفته‌ها و ماه‌ها تمرین و مسابقه اتفاقی غم‌انگیز برای تیم جوانان صبای قم است و علت آن استفاده ناخواسته از یک بازیکن غیرمجاز است. 

داستان از این قرار است که یکی از بازیکنان تیم جوانان صبای قم به طور غیر قانونی به عنوان بازیکن واجد شرایط با صبا قرارداد بسته و کارت بازی دریافت کرده است اما شواهدی مبنی بر غیرقانونی بودن حضور وی در مسابقه‌ها در اختیار یکی از تیم‌های رقیب صبا قرار گرفته است. 

صبا نیز در حالی از این بازیکن استفاده کرده که اصغر زرگر، سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم، می‌گوید تمامی مدارکی که از این بازیکن در اختیار باشگاه صبا قرار گرفته کاملاً قانونی است و در حقیقت باشگاه صبا نیز در این زمینه کاملاً غیرمطلع بوده و از سوی بازیکن متضرر شده است. 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از شکایت رقیب صبا، صبا را از صعود به مرحله بعد محروم کرده است اما صبا با شکایت به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال خواستار این شده که چون باشگاه صبا نسبت به غیر قانونی بودن این بازیکن مطلع نبوده، نباید از حضور در مرحله بعد محروم شود و حکم محرومیت فقط باید شامل بازیکن شود. 

شواهد و قرائن نشان می‌دهد صبا شانس کمی برای تغییر حکم در کمیته استیناف دارد و باید خود را برای وداع رسمی با مرحله دوم آماده کند.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار