احداث راه آهن یاسوج به اقلید موجب رونق گردشگری "کاکان" خواهد شد

کد خبر: ۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۲ 10 February 2015

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی بعدازظهر دوشنبه در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به دهستان کاکان و افتتاح حسینیه شهید بهروزی در جمع مردم این منطقه افزود: دهستان کاکان از امتیازات گردشگری تابستانه و زمستانه بهره مند است که توسعه ارتباطات جاده ای و ریلی می تواند این ظرفیت را شکوفا کند.

وی کشاورزی و باغداری، منابع آب و نیروی انسانی سخت کوش را از دیگرظرفیتهای دهستان کاکان عنوان کرد و اظهار داشت: در مناطقی همچون کاکان انجام خدمات زیربنایی بخش کوچکی از آن چیزی است که باید به این منطقه تعلق گیرد زیرا استعداد این منطقه بسیار بیشتر از خدماتی است که به آن ارائه شده است.

خادمی بر هرچه فعالتر شدن مردم و بخش خصوصی در این منطقه تاکید کرد و گفت: توسعه این منطقه با مشارکت هرچه بیشتر مردم سرمایه گذاری بخش خصوصی محقق خواهد شد.

استاندار استان تصریح کرد: باید از استعدادهای طبیعی منطقه استفاده بیشتری در فعالیت های اقتصادی شود و با این گونه فعالیت هاست که شاهد رشد اشتغالزایی در منطقه خواهیم بود.

وی تاکید کرد: کاکان یکی از کانونهای بزرگ توسعه استان در سالهای آینده است و روند شتابنده توسعه استان با ایجاد قطبهایی همچون کاکان شدت خواهد گرفت.

خادمی بیان داشت: دهستان کاکان می تواند الگویی از کار و تلاش و توسعه در استان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار