محرومیت مردم خلخال از راه ارتباطی مناسب

امام جمعه خلخال گفت: به رغم قدمت دیرینه خلخال مردم این شهرستان همچنان از داشتن راه ارتباطی مناسب برای دسترسی به مرکزاستان و استان های همسایه محروم هستند.
کد خبر: ۳۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ 27 May 2015
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری روز چهارشنبه در آیین معارفه فرماندار جدید خلخال افزود: تمامی راه های ارتباطی خلخال فاقد مشخصات یک راه اصلی و مناسب است.

وی گفت: آسفالت کل مسیر 70 کیلومتری راه خلخال به اسالم در استان گیلان از بین رفته و بر اساس اظهار نظر کارشناسان وزارت راه و شهرسازی روکش آسفالت و یا مرمت و بهسازی مقطعی این جاده مشکل جاده را برطرف نخواهد کرد.

وی اظهار کرد: در حالی که مردم خلخال برای دسترسی به استان همسایه گیلان از طریق جاده خلخال به اسالم به شدت مشکل دارند بخش مهمی از سطح آسفالت راه تازه احداث شده خلخال به پونل نیز از بین رفته و مردم خلخال برای تردد به گیلان دچار مشکل شده و نیازمند توجه جدی مسوولان استان هستند.

امام جمعه خلخال افزود: ادامه بی مهری های مرکز استان به خلخال موجب افزایش نارضایتی بین مردم خلخال شده و مردم از نگاه نامادرانه به این منطقه گلایه دارند.

وی گفت: در بخش زیرساخت ها و اشتغال نیز این منطقه با مشکل جدی روبرو است و شهروندان نیز از مشکل عمران شهری و وضعیت نامناسب معابر شهری رنج می برند.

حجت الاسلام رشتبری بیان کرد: شهر خلخال نیازمند عمران شهری و آسفالت بسیاری از معابر است و تامین اعتبارات انجام این کار از سوی شهرداری خلخال به دلیل پایین بودن درآمد محلی شهرداری و محرومیت نیاز به توجه جدی استاندار اردبیل و تخصیص اعتبارات ویژه برای توسعه و عمران شهری دارد.

وی با اشاره به این که فرماندار جدید خلخال پیش از این به عنوان بخشدار در این شهرستان خدمت و به طور کامل به مسائل و مشکلات منطقه آشنایی دارد افزود: خدمت صادقانه به مردم در سایه همدلی مسوولان ادارات و مردم نقطه قوت بزرگی برای فرماندار جدید برای خدمت بیشتر با در نظر گرفتن همه علایق سیاسی و جناحی است.

در این آیین با قدردانی از خدمات مهدی احمدی ، علی نظری شیخ احمد به عنوان فرماندار جدید خلخال معرفی شد.

شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار