آسمان تبریز در شب 22 بهمن نورباران می شود

ستاد برگزاری گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی اعلام کرد: هم زمان با شب 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آسمان تبریز نورافشانی و نورباران می شود.
کد خبر: ۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱ 10 February 2015

در اطلاعیه این ستاد آمده است: شب 22 بهمن یادآور سردادن بانگ تکبیر ملت فداکار و همیشه در صحنه ایران است که برای شکستن کودتای ننگین ستمشاهی در خیابان ها و پشت بام ها حضور یافته و با سر دادن ندای ' الله اکبر' توطئه دشمنان را نقش بر آب و به برکت این شعار انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

 

به همین جهت به پاس قدردانی از حماسه آفرینی و حضور در صحنه ملت ایران اسلامی و به یاد آن روزهای خاطره انگیز و حماسه ساز، از مردم فهیم استان آذربایجان شرقی به ویژه جوانان و موذنان دعوت می شود ساعت 21 شب 21 بهمن همزمان با شب عید انقلاب اسلامی با حضور نورانی در پشت بام ها، خیابان ها و میادین بار دیگر با گلبانگ تکبیر لرزه بر اندام شیطان بزرگ آمریکا و همدستان آن بیاندازند.

در این اطلاعیه آمده است: همزمان مراسم نور افشانی در پارک ائل گلی تبریز به وسیله کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان و قرارگاه عملیاتی 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان و تعدادی از میادین شهر توسط شهرداری کلانشهر تبریز اجرا خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار