دوم خرداد دیگری در راه است!

کد خبر: ۴۰۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 09 April 2017
به گزارش «تابناک یزد»، حمیدرضا جلایی پور در گفت و گو با روزنامه آرمان با عنوان«دوم خرداد دیگری در راه است» می گوید: « اگر چند روز پیش از من می‌خواستید تحلیلی در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری ارائه دهم، حتما اعلام می‌کردم که کار برای روحانی و اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری سخت است، اما در حال حاضر اعتقاد دارم کاندیداتوری رئیسی از سوی جمنا به نفع روحانی و اصلاح‌طلبان است.
حضور آقای رئیسی کار را برای اصلاح‌طلبان آسان کرده است، زیرا در سال ۹۲ حضور مردم علت‌های دیگری داشت. مردم در آن زمان نگران آینده کشور بودند و به علت وضعیت لغزنده منطقه هم نگرانی‌هایی داشتند که مبادا تمامیت ارضی کشور با مشکل روبه‌رو شود. زیرا از یک‌سو، ناامنی در منطقه به وجود آمده بود و از سوی دیگر، عملکرد احمدی‌نژاد موجب شده بود که مردم شاهد قطعنامه‌های شورای امنیت علیه کشورمان باشند. ضمن اینکه آثار تحریم‌ها بر اقتصاد نمایان شده بود. در چنین شرایطی برخی به ادامه همان راه و تندروی‌های قبلی اعتقاد داشتند، اما آقای روحانی کاندیدای تدبیر و پختگی شد و از لزوم عادی‌سازی در روابط ایران با کشورهای دنیا صحبت کرد.
مردم هم سخنان روحانی را پذیرفتند، چراکه مشاهده کردند برای تغییر وضع این تندروی‌ها، تنها یک انتخاب دارند و آن هم انتخاب روحانی است که کار درستی هم کردند. در حال حاضر، چهار سال از انتخابات ۹۶ گذشته است و امروز، مردم نگرانی سال ۹۲ را ندارند. آقای روحانی مهم‌ترین عنصری بود که برجام را شکل داد و آرامش سیاسی و اقتصادی را به کشور بازگرداند.»
 
دوم خرداد دیگری در راه است! 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار