پرداخت مطالبات فرهنگیان تا دو ماه آینده

کد خبر: ۴۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 29 May 2015

 وزیر آموزش و پرورش گفت: بخشی از معوقات دولت به فرهنگیان پرداخت شده است و بخش دیگر آن نیز تا دو ماه آینده پرداخت می شود.

به گزارش ایرنا علی اصغر فانی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از 65 پروژه آموزشی و فرهنگی در استان خوزستان، به مطالبات فرهنگیان نیز اشاره کرد و گفت: بخشی از مطالبات فرهنگیان پرداخت شده و بخشی نیز طی دو تا سه ماه آینده پرداخت می شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت:دولت با تمام توان به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری و رییس جمهوری در حال تامین منابع آموزش و پرورش است که البته دولت محدودیت هایی هم به لحاظ اعتباری دارد ولی امید است با رفع این محدودیت ها بتوانیم بخش دیگری از خواسته های فرهنگیان را پاسخ دهیم.

وی در خصوص استخدام نیروهای جدید در آموزش و پرورش گفت:مجوز استخدام پنج هزار نیروی انسانی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور دریافت شده و در حال توزیع این سهمیه هستیم که استان خوزستان به دلیل کمبود نیروی انسانی از استان های اولویت دار در تامین نیروی انسانی است.

فانی با بیان اینکه دستورالعمل و سهمیه بندی نیروی انسانی تا یک ماه دیگر اعلام می شود ابراز امیدواری کرد که این حرکت بخشی از نیاز نیروی انسانی را در آموزش و پرورش برطرف کند.

فانی ادامه داد:حضور مردم در قالب خیرین مدرسه ساز کمک موثری به آموزش و پروش بوده است که امیدواریم جشنواره هایی که در کشور در حال برگزاری است و تعهداتی که برای خیرین ایجاد می شود بتواند جهشی در ساخت فضاهای آموزشی استاندارد ایجاد کند.

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی روزانه به طور متوسط هفت و نیم کلاس درس توسط خیرین در کشور احداث شد و هم اکنون بیش از دو میلیون دانش آموز در مدارس خیرساز تحصیل می کنند.

وی تاکید کرد: استخدام فرزندان فرهنگیان و مربیان پیش دبستانی در اولویت هستند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار